Jumaat, 26 Disember 2008

MaLu jUa SaYa 2!!!

Psssttt... hehehe... nda bah, masa hari tu kan hari Rabu malam x afta ku slasai photo-shoot di RTB Sg Akar ah... aher atu, dorang Lilah & Gf nya kan ke rumah bah, makan maggi... jgn nda kan berusah di rumahku... tp memandangkan nenek saya sedang tidur dan saya nda suka bising2 berlaku di rumah atu, lakap lagur bunyi periuk belanga di dapur so saya pun nda setuju dengan cadangan yang di bentangkan atu... hahaha, so tukar plan la kan ke Nasi Katok Jerudong saja... kami pun zoom ke sana dengan kelajuan 80km sejam saja... Di pendekkan cerita... Jeng jeng jeng~~~
Ada jua kan 2 jam kami melepak becerita, betiga sahaja ni ah... balik tah kami, saya ani menguap2 dah... ngantuk bah nda cukup tdur... Tiba-tiba dalam keadaan hujan renyai... wah!!! dramatik cerita ku ani eh... ada cia ROADBLOCK!!! bemara eh... aku walau pun nda buat salah p kabak2 ku ni roadblock ah... sampai turn kami so buka jendela la... Lilah duduk arah passenger dan saya jadi drebar mentuka sendiri... kiri kanan polis nieee... so polis arah passenger ani taus becakap... Astah, ani org kuar tibi ni nya... mun kamu kan tau asal ku kana roadblock, cematu tah tu... membari malu plg... so bila ia betanya catu, aku kunpidin tah ni menjawap... nada laa, biasa sj... hahaha nda tau apa kan di jwp... x di tanya nya mcm2 dan aku yang dengan penuh yakin, kunpidin, kusyuk dan tawaduk ni menjawap... selasai semua... clean!!! bah tima kasih ah nya polis ah...
Udah otw balik atu, Siti ani pun ckp laa arah Lilah 'baik syg ah... pemes udah' tarus tiba2 te refresh dlm utakku bah... bowh!!! sapa kan yang polis atu tagur tadi??? aku atau Lilah... kan ia kuar tibi kajap atu arah p2f... muahahaha... tarus ku teriak2 dalam kereta membuang malu bah... mun banar polis atu kenal aku, alhamdullillah kan??? aku nda payah malu apa2, tp cuba kamu imagine polis atu nda kenal aku, tp ia kenal Lilah... tp yg over menjawap kediaku... Lilah langsung nda beckp sepatah pun... huh!!! msti ucapnya aku perasan kan tue... LOL!!! Saya sedang malu niee... muahahahaha... nda cali bagi kamu, tp cali bagiku dan memalukan aku... pengajaran di sini... JANGAN PERASAN PEMES~~~ Lalalala muahahaha... itew la saja yg ingin saya ceritakan...

Tiada ulasan: