Isnin, 8 Jun 2009

during breaktime

opsssss~~~ kainnya telapas... hahaha

cuba kamu liat yg tangah2 ah... iatah manusia paling caweerrr pernah ku liat di tahun 2009 pakah!!! perasahannya menggoda x... di jelaskan di sini... tidak sama sekali!!! kamu tau apa??? after rehearsel simfoni ani kan, kira2 pukul 1130mlm, aku kan buat kaja ku di opis, so aku minta dangan kan dorang la... sal aku takut... hehehe, x tu yg tangah2 ah... namanya YUS!!! adakah tym2 orang sibuk ia becakap sambil matanya meliat arah pintu masuk opis ah sambil berkata 'adang2 tah ko membawa nisan ani ehhhh' gilaaaaaaaaaaaaaa!!! teriak ku atu... muahahaha... palau x tueee... tarus jua ku te-imagine tueee cemana usulnya yg membawa nisan ah... palau ehhhh... sekali ko lg... ku tampar pakai kaki ani =P

pic ani rasaku candid bah!!! tp yg makan roti atu maintain control mua kan... eshhhh teruk manusia karang ani... muahahaha oba!!!

Owhhh... aku lupa cerita ah - ani kami ke yayasan sal kelaparan lapas reheasel ptg khamis hari tueee so malamnya kan reheasel lg, membeli belah la dulu di yayasan and lepak2 jap pastu balik umah pastu ke RTB bebalik... tu yang ku minum ahhh, iatah membuat aku paning tueee sampai ani alum baik2... eshhhh telabih kafein~~~ hahaha

Cala kan aku ahhh... lalalala

3 orang budak indon yg di jumpai kebuluran di kawasan bandar... hahaha

Menyambung ku cerita di atas ah... kira2 pukul 1pg atu masih g arah parking bebatu di RTB ah, adakah drg bawa aku mengail... jan palau, esok kan kaja lg. Kali aku diri2 membelakangi kereta ku... and then apa nya dorang nah??? Lip!!! siapa ko bawa dlm kereta mu ah... muahahaha - lusir kuuu arah dorang atu sambil teriak2... can u imagine??? bangang kan dorang ani... bkn ku takut! tp mcm takut la... hahaha... akhir x tu and malam atu malam jumaat keliwon... eshhhh, pastu besumpah ku nda mau lepak sama dorang and banar ehh, esoknya after reheasel muleh ku tarus ehhh... pandai drg beunjar! hahaha... and sebenarnya pic ani banyak lg tp apa nah??? tu si kawan benama SAIFUL ahhh... ia merusakkan memory card ku wahhh... sayang x ahhh gambar2 ku dlm atu... uwaaaaaaaaaaaaa... =((

Tiada ulasan: