Jumaat, 31 Oktober 2008

???

Salam... hehehehe... 'duduk lunjur2 kaki' nda bah... beberapa hari ani banyak banarnya aktiviti yang ku buat... and aku dengan penuh rasa kasih sayang kan share sama kamu bah, tp kan... aku lupa apa yang ku buat... huh!!! adakah ini di katakan lali atau nyanyuk atau aku sebenarnya malas kan becaita arah kamu... hehehehe... rasa2 ku jawapan paling ujung atu adalah jawapan paling tepat... muahahahaha... plus aku lupa apa kan ku ceta kan... awu banar... SUMPAH!!! keh3
Kelemarin bah aku patang udah di RTB kan membuat rekoding apa itu ini... baru ku smpai dalam pukul 4ptg atu pakah... sekali uncu ku menelipaun sambil nya makan roti paun... msti kamu heran cana ku tau ia makan roti paun kan??? kedangaran kali ia kunyah2 masa betelipun sama aku ahhh... ngeeee... esen ku bah;p ia menelipun menyuruh datang ke rumahnya open house utk syawal terakhir tahun ani... apa lagi dengan penuh keterpaksaan aku pun datang laaa ke sana juaa... nda ku dpt jawap NDA... hehehehe... p udahnya aku nda rasa tepaksa coz makanannya nyaman bah... makan spaghetti sama mee laksa... Fuhhh!!! rasanya kalau blh sama2 mangkuk atu ku talan... pastu lepak2 jap sama si Awang & si Azree (katun zaman batu) hehehehe... nda sadar2 nah kooo... pukul 715pm... panik abang selajur... kan bekaja kali ku pukul 8mlm... so kaja mcm biasa saja... santai and enjoy... atu cerita kemarin... di bawah ani cerita hari rabu... (kalau kan meneruskan membaca silakan... kalau nda bah agatah buat apa yang patut) hehehehe...
Hari tiga lapas, pagi atu biasa sj... kaja mcm biasa di opis... on dat day masing2 sibuk di opis, mcm betagur pun catu2 sj... mulutku pulang ganya bising... yg lain ilek jua ganya... aku ganya komplain sana komplain sini... keh3... Zaty dgn dunianya, Acik ngan dunianya, Fauzan pun dgn dunianya... aku apa lagi, umpama dalam sorga... yang ku kerajakan apa jua ganya... membuat claim yang banyak menimbun nda ku membuat... hehehehe... kaya tah ku ni ujung bulan kang... Yeeehhhaaaa... pastu naik si Diddy so aku dengan penuh rasa SELFISH minta dangankan ia membayar bil astro di Yayasan... hehehehe... aku ani nda biasa jalan sorang2 bah, mesti ada personal assistant dangan kan aku... hahaha... bayar bil itu ini den balik semula RTB sambung buat kaja... sampai ke malam jua nyainta, balik rehat dan dot dot dot... naleh ku menaip ehhh... udah tah ahh... sangal ku bah... mulut bekunyanyang, jari bekunyanyang... atu alum g batis ku ikut bekunyanyang tu, lain kang jadinya... hehehe... esen ku bah... anyway jangan lupa ahh undi peserta P2F ah. Aku, Ryan, Zack and Q kan meliat esok ni di Dewan Raya... so kita jumpa di sana;p tata 'lambai tangan sambil flying kish' sambut flying kish ku atu jangan sampai betimpiritan!!! awas kamu ahhh... Ngeeee:))

Tiada ulasan: