Selasa, 7 Oktober 2008

HARI PALING PALAU!!!

Semalam aku tdur pukul 245pg kali... den 445pg ku bangun... aher udah tu eh bagiku mun kan kaja pukul 6pg... by 530am aku dah smpai Studio... sediakan semua barang2 & info2 kan duty... tiba-tiba Diddy sms aku... bunyi sms nya 'behapa u brooo, awal jua dtg???' dlm hatiku becali kali namanya aku duty HBD so awal la datang... den mcm nda nyaman rasa hatiku... ku cek roster... astaga!!! aku duty kul 10pg jua nieee... adui... kenapa kediaku ani... den nda ku mau2... nda ku mau balik, nda ku mau beganjak dr kerusi... bek jua Diddy mau ngmbil duty kul 10pg... kesian pulang p wat to do... sifat selfish ku terserlah hari ani... hahaha... sorry & tq Diddy... andang teruk bah aku minggu ani... palau yang melampau!!! labih 5 kali ku cek roster still jua ku liat yg 2nd week punya date... kemarin Ka Helen tanya pun aku cek aku duty 6am den malam pun ku cek lagi aku duty 6am... sekali salah liat... esh3... nda ku mau jadi kali ke dua ehhh... sadis tueeee;))


PERJALANAN MENUJU KE STUDIO PELANGI FM

Duty til 10am... ekceli aku kan ke opis jap buat kaja itu ini... p my cuzen sms td bawa minum so layan laaa lepak tah jap sama ia til 1130am jua x... balik umah on laptop... den 2pm tdoooo... lalah bui... 530pm bangun... mandi & mengadap laptop lagi... malam nya chat jap sama my adi2 cumilku... hehehe... esok kami plan kan beraya sama2 wit Zack, Addy, Ryan, Diddy, Saiful, Q, Zaty & Fiqa... so aku bawa adi2 ku jua esok... ramai2 beraya... nda banyak story ku hari ani... membusan kan... my family ja buat aku happy tadi... mun ndada dorang ntah laaa... k esok aku snap pic ok... bah kan tdoo ku dulu... esok ada meeting lagi pagi, hv to bangun awal... bangun kan ku esok ah... Ngeeee... til ku miskol balik!!! hahaha

2 ulasan:

GadisKasutConverse berkata...

palau tu ape?
malang ke??

AL!FF FA!ZAL berkata...

palau tu mungkin maksudnya semua serba tak kena... mereng laa gitew... hehehe