Khamis, 15 Januari 2009

Cute'S 3LOGGER AWARD


(1) 'Copy badge' "2008 Cute's 3logger Award" dan letakkan di blog biskita.
(2) 'Link'/ceritakan kembali siapa yang menganugerahkan award ini kepada biskita.
(3) Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
(4) Biskita perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog biskita.
(5) Jangan lupa melawat blog kawan biskita dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di TaGGed.
Ok... sekarang masanya utk aku berkongsi fakta/hobi diri sendiri... hehehe, kamu mau aku menipu atau nda??? nda pa... aku nda tipu k... Tuhan marah... huhuhu... Ready??? Jeng jeng jeng~~~ mulakan dgn 5 fakta dulu k...
1/ Seorang lelaki normal... nda berapa hensem and nda jua luan huduh... muahahaha berusia 28 tahun, masih mencari dan selalu gagal dalam percintaan tanpa di ketahui sebabnya dan mengambil masa yg lama utk jatuh cinta balik... nya nini aku msti mandi bunga... keh3
2/ Mencari kawan2 lama masa sekolah dulu, nda ku tau hampir2 umur ku kan menjangkau angka 3 di dapan ani, aku rindu kan dorang semua... rindu berabissss... sebelum kawin aku kan enjoy dengan dorang... so kawan2 ku, mun kamu jumpa aku plzzz tagur aku ahh... aku ani pelupa bah... hihihi
3/ Inda suka senyum... inda tau napa... tp suka ketawa... kalau kamu suruh diam aku blh diam berapa lama pun kamu mau... asal kamu tahan nda mendangar aku beckp... tp pastu kamu suruh aku beckp kompom ngambil masa utk ku buka mulut... iyeee... kes menyamal bah tueee...
4/ Kurang pandai main bolasepak... bukan nda pandai... and atu bukan maknanya kaki bangku... biskita msti paham... maksud kaki bangku ialah TIDAK TAHU BERSUKAN!!! so mun ganya nda pandai main bula artinya bukannya kaki bangku coz aku pandai main sukan lain walau pun nda handal... mengangkat bangku lagi ku mampu cana leh kamu ckp aku kaki bangku... answer me now... hehehehe
5/ Aku suka bekawan sama siapa sahaja yang suka bekawan sama aku... tp kadang2 kawan ani antah kemana ia mengilang... and selebihnya bnyk lagi fakta psl aku tp aku blurrr masa niee... hehehe... lagging bah ku... and aku syg semua family ku... keterlaluan sayangku atu... aku sanggup mati yoooo hahahaha
Now 5 hobi saya... hehehehe
1/ Blogging!!! antah ah mcm ketagihan ku blogging ani... baru jua taun lapas stat laa, alum sampai setaun punnn... mulanya nda mau, takut nda teungkayah... tp mcm bila org suka dengan apa yang tani ceritakan so mcm aku teluan iski cia nah... psl blog ani tah aku slalu aher tdur... huhu
2/ Melancong!!! aku suka sangat tp kdg2 payah kan cuti... and duit nda mencukupi... kalau kana sponsor siuk tueee... aku akan pastikan kamu enjoy melayan aku di luar negeri... hehehe... tp atliz setaun sekali memadai dah tueee... mun ku kaya... hari2 ku belarai =p
3/ Shopping!!! antah ah... lain spesis nya kediaku ani... tp siuk nyamu shopping ani apatah lagi kalau pakai duit sndiri... mcm puas rasanya tp mun pakai duit org lain lagi siuk banarnya... tani mcm linggang2 kangkung ja... den org lain bayar... yeehhhaaaa... bila ka masa itew tibaa... gila harta ka usulku??? no laaa... nya urg rejiki jgn di tolak...
4/ Menjurit bilik pastu panyap pastu jurit pastu panyap pastu jurit pastu panyap... cematu laa... hahaha
5/ Talking rubbish... keh3... tp bukan plg sampah luan2... ada jua isinya... asal org ketawa dgn apa yg ku ckp, aku rasa puas tu... alah lg manang anugerah, mcm tah pernah manang kan saya atu... dush dush~~~
Nah!!! selasai jua akhirnya nah... sukur2... now "The 2008 Cute's Blogger Award" siapa2 ajalah, masa siapa2 aja dong... keh3... tenks to JaseMario for d award... nxt tym huluq2 laaa karipap kah, J.Co Donut kah, duit kah... kah kah kah... kiddin brow... Zzzzzzzz=p

Tiada ulasan: