Selasa, 14 April 2009

JaNgAn TeGuR

Psstttt... jgn ingar ah~~~ aku kan becerita nieee... becerita sal aku liat wayang JANGAN TEGUR!!! kang tau nini aku meliat cerita atu tanpa membawa kedia... hihihi. Aku meliat cerita atu hari Sabtu wit Addy & Q... ekceli dorang meliat udah~~~ so dorang bgtau cerita atu mcm membari takut luan2... mcm over perasahanku dorang becerita ah, so aku kengsel meliat Fast & The Furious 4!!! atau [pantas dan garang 4] hahaha, rasa dorang kan membuktikan arahku cerita atu membari watir... aku siap warning dorang lg 'kataku if aku nda tekajut atau aku nda takut, bayar balik duit tiket ku' ngehehe - ngambil kesempatan dalam kesempitan [klasik statement ku ah]

Di pendekkan cerita, duduk tah ampai2 niee dlm panggung ah... spare jantung ada dah dlm beg niee dlm 3 plastik lah cematu... cukup jua utk sejam setangah!!! hahaha - scene se-awal 5 minit atu aku tekinjat oleh sound efeknya... dorang Addy & Q ketawakan aku dah nieee... kan aku mula2 belagak bodoh sombong, konon nda kan tekajut... muahaha - sekali aku ckp arah Addy 'nda ku takut sebenarnya ganya banci ku efeknya ah, takut plg ku bunyi kanak2 di belakang atu nyangku' ada bunyi org BERDEHEM bah... sekali rupanya suara yg ku dgr atu, suara dari filem atu jua... huhu... sakit kepala ku selajur, mcm sampit utakku... so aku tenangkan diri, dlm hati ckp... aku nda mau tekajut!!! membari malu x kalau diri ganya bising... hahaha - tp secara nda langsung si Addy atu tumpis mulutnya, asal kan ada aksi mengajutkan ada tia besuara 'baik tah ku tutup muka katanya' lastnya besuara tah saya 'wang Addy, sebenarnya kan, secara nda langsung ko bgtau aku bah bila part membari tekajut atu' hehehe

Tapi kan... antah ah, masih jua ku tekinjat... ada sekali atu, udah kan abis sikit lamah tanganku bah, aku lalai kusintrit meliat, ada cia part yg membuat ku tekajut... tepelanting tangan ku arah badan si Addy... hahaha - hawar ku eyhhhh~~~ tp kan iatah nyangku arah si Addy 'baik pulang aku konon2 tetampar mukanya' hahaha... antah ehhh, mun biskita lamah jantung atau jenis gigiran, ada baiknya pikir 2, 3 kali kan meliat... membari takut atu nda plg tp membari kebeliangan bah!!! ganya kadangnya efeknya melampau dari aksi... malas ku ckp banyak tp for me JANGAN TEGUR lebih baik dari JANGAN PANDANG BELAKANG. Wajib tonton tu nda la... tp harus di tonton dan siuk meliat dgn orang yang penakut~~~ haha - jangan lupa bawa jantung spare... kang teburai jantung biskita tekeluar dari mulut, payah karang mikirkan =p
[ganya aku nda paham kenapa tajuknya JANGAN TEGUR, ada di antara biskita blh bgtau aku kenapa tajuknya sedemikian???]

4 ulasan:

semalu berkata...

Kta org tua jgn ditagur krg ketaguran..... psl atu pakah tajuknya JANGAN TEGUR.

Mish Hawtchocolate berkata...

aha.yerla alif..cite tuh memang suspen sgt..i dah 3mlm tidur wif the lights on..adeh..

i tak penah la takot camni tengok citer antu..

JGN TEGUR <-- title juz gimik.haha

AL!FF FA!ZAL berkata...

semalu - hahaha... meng x... kang ku meng sms si David Teo atu... atau ia nda mau org nagur ia pakah;p

AL!FF FA!ZAL berkata...

Mish Hawtchocolate - hahaha... ye ke x pernah takut??? ke takut slalu muahaha... hw r u babe??? lama x sembang erkkk