Rabu, 17 September 2008

HaRi YaNg BuHsAn!!!

Khamis 18-09-2008
Bangun tdoooo tengahari atu my cuzen tpun tanya tampat makan buffet... wah!!! mcm aku ani pakar dalam makan segala makan... afta ia call konon kan tdo balik p mata dah palak2 nda mau tdooo.. so blurr nda tau kan buat apa hari ani, hari ani aku perlu rakaman tapi mcm mls kan ke opis so aku mau hari ani aku langsung nda meliat bangunan RTB... tensen!!! apatah lagi kan masuk dlm RTB.. no way... over kaaaa??? haha


Laptop ku masih alum baik damam... stress dah ku pakai desktop ani... silap2 boleh kurang pahala puasa ku bah olehnya... mana nda mun udah lagging atu... betabur cia sumpah seranah ku bah tuee.. mcm bunga rampai kana hambur2... resit baju melayu ku hilang... nda ku tau di mana ku nyimpan... eshhh cana ni ahh... tolong ku cari bah plzzzzz... hihihi...


Hari ani aku nda tau kan makan apa for sungkai... aku ani walau di rumah pun msti ada makanan ku bali jua utk diriku sendiri... hehehehe... so hari ani kan makan kolo mee n fish n chip... wowwww~~~ krg malam pun nda tau kan terawih di mana... hari ani aku kan terawih sorang2... kalau ada orang dangan kitani kadang2 rimas dan sasak jua... mcm mun nda mandi sehari...melakat badan kan rasanya??? 'ambil gayung' afta teraweh krg aku kan drive sorang2 meround Brunei Darussalam... mesti tenang dan best rasanya karang tuee...


Ok lah ah, bukan tujuan ku kan mengarut ah p nda ku tau apa kan ku buat today bah... kalau ada pun kan ku buat, nda ku tau mana kan mulakan plus sikap semulajadi yang hadir dlm diri ani... keh keh keh... mean 'MALAS' adehhh kamu nda pemalas kali??? aku sj malas... alaaa sama laa tu pemalas... and aku tau ada antara yang membaca cerita ku ani balum mandi!!! nda jaaa??? ek elehhh senyum konon 'makan kurma' opssss sorry.. lupa ku bulan puasa... hehehehehe...


Bah ah nnti2 lagi ku membual di sini ani, masa ani banar2 blur, bangang, marah dan tensen ngan macam2 masalah plus masalah pc yang minta humban ke laut mati ani... Huhhhhh!!! Strezzzzzzzzzzzzzz... Lalalalalalalalala 'belagak kewl'

Tiada ulasan: