Selasa, 16 September 2008

TaM TaM TuT...

Pukul 12tgh mlm aku dah limpang2 kan tdur, coz Monday slalu aku kaja 2pm atliz aku blh aher sikit bangun, p diz week aku kaja pukul 10pg... adui... ngantuk ni confirm!!! tapi kan dr pukul 12 tgh mlm sampai pukul 5pg bah baru tah tdur, kepisan eh!! sasak ku mataku ahhh, nda cia mau tdur, at laz tdoooooooooo.... Zzzzzzzzzzzz.... Shhhhh jgn bising kang tebangun ku... keh keh keh...
Pukul 8pg alarm bebunyi... eshhh kacau eh... baru jua kan lena bah... ku biarkan bebunyi, malas ku peduli den baru ku ingt... OMG!!! aku kaja kul 10pg... hihihi... 830pg bangun taus mandi dan buat apa yang patut... nasib jua masih balum berambut, so sanang sikit... tarus zoom jaa ke opis... 10am taus duty, laptop ku hari ani behantar ke klinik jua at laz setelah balik2 tangguh... di malam awal ia ku rehatkan... Diddy tlg hantar, bek jua ada org mau menulung... lalalalalala... masa ni pakai desktop... ya ampun lagging nya mcm aku bah... tensen ku banarnya, setelah labih setaun nda be on... nasib jua baik masih, antadi masa org sibuk sungkai aku dlm bilik te tunggang2 belakang desktop menyambung itu ini... hahahahha sasak ku... sambil di mulut ada cucur udang juir2... muahahhahahha...
Ok2 menyimpang dah cerita ku... on air mcm biasa sj, tp mood kureng sikit... biasa mood pagi... malas sikit, den afta duty 2pm kononnya kan facial di Clara... p ada tia habib jewel arah bawah dagu atu... so aku nda jadi, ijap ku sakit bah... belaing jua mata olehnya tu krg... so kengsel!!! round ja sama Addy ke Huaho Manggis jap, afta dat meliat buffet di Nasi Kandar... macam wow saja, $11.90 n labih 70 jenis makanan tapi today aku ndada mood kan makan luar, aku mau makan di rumah, so ke Stadium and ke Bazaar Gadong... panuh jua dua tangan ku mengangkut barang hehehehehe... kerakusan ku terserlah... sampai di rumah, ngam2 tym sungkai, hari ani nda ku bizi bnr so blh balik awal sikit, nahhhhh.... teluan kanyang, afta makan konon kan teraweh, x apa nah... tetdur ku.. naleh bah abang... Ngeee
Pukul 1030 mlm tebangun ku, astaga!!! jendela bebuka, air cond betutup... padan tah panas... cek phone ada 8 sms masuk... hihihi... wah!!! glamour ku malam ani, antaranya dari my lil broo.. ia heran napa aku nda reply p ekceli Hp nya yang ada prob... udah ku reply p ia nda rcvd, den dr Luffy my twins c konon cumil, suruh call ia... esok ia belayar ke UK belajar 2 tahun sana... pikirkan kenapa... rupanya bawa lepak... Sooooo dlm keadaan ku blur.. awu tah sj, sanggup kan cia... coz batah ku nda jumpa ia tu nnti, so ku angkut c Diddy melepak sama dorang... di Nest cafe kami begosip... dr pukul 11mlm.. pot pet pot pet... lalalalalala... tik tok tik tok... nahhhh... pukul 1pg... keh keh keh.. isu hangat bila ku kawin??? eshhh makin penyeluru anak sorang atu, pakal sj ia kan belarai esok... mun nda bah... ku ikat ya arah tiang masjid ahh... pastu ku panggil orang kampung besorak ramai2... afta lepaking semua... muleh tah ehh... p syg nda ku snap pic td bah, lupa tia ku bawa kamera... nda pa laa esok sj ku ambil gambar pepisahan ahhh hehehehehe...
Thanx to Ameen jua lanja teh tarik tadi... slurpppp.... My brooo Luffy... bah rajin2 tah belajar di negara orang atu... jgn main2, jgn lupa dangan di Brunei ani... gelpren di Brunei atu ingat selalu... wish u best of luck broooo... p luck sj nda guna jua mun nda belajar banar2... k study smart sana... bersedia utk meraung di pagi raya~~~ muahahahahahaha...
Ok naleh dah ku menaip, stuck2 lagi pc ani membari kan mengamuk!!! Bah ahhh kan ke dapur ku mengarat kek batik dalam esbok... jgn gtau nini ahh aku merumpak kek batiknya dalam esbok... nyaman bah... hihihi... Ok nyt2 sayang... lalalalalala... nda da pic lagi... nda paa.. esok aku janji ambil gmbr ahhh.... bah ahhh, jan luan di layan aku ani, makin melalut krg...
Assalammualaikum... I lap u... jgn lupa lap lantai atu... Majal!!! hihihi
'zip mulut'

Tiada ulasan: