Isnin, 29 September 2008

My Story...


Hallo... assalammualaikum... hehehe... wah!!! batah ku nda becerita apa yang ku buat hari-hari ah??? huh!!! nda penting jua kan bagi kamu??? lagipun bizi bah ku sikit, tp ada masa bejalan den snap pic ngan org2 yang sama crack mcm aku atau mungkin labih dr aku... atu yang banarnya laa... blh jua ilang stress!!! ekceli today aku ada appointment facial di Clara kul 2ptg... tp aher ku bangun... kul 2ptg baru ku bangun... hehehe... marah ku arah niniku sikit td di biar nya cucu kesayangan nya ani tdur puas2... Ngeee... nasib jua aku nda live onair today, mun nda kompom ku mengamuk...


So aktiviti pertama, aku call Clara bagitau aku kensel today so aku pigi esok laa... so aku blh buat kaja ku satu persatu, afta mandi... aku zoom ke RTB kan buat rakaman, by 530pm aku dah selasai semuanya, afta sungkai and teraweh kang kan shoppin wit my family... bali barang raya, p ada masalah sikit antadi so nda tia jadi... aku sungkai di rumah nini sj, makan kek batik ja ku td and minum aing gelagah... si Q bg aku td... thnx broooo... nyummy... afta dat mcm burink ku, so ke RTB ku balik, kelurusan jua ada Addy, Diddy, Zaty, Fiqa Paci sama si beracun, dorang kan buat promo raya jua utk duty wit Addy and Diddy malam raya 12am... muahahahaha.. aku suka sj coz taun ani, taun pertama aku nda kaja malam raya and raya pertama... siuk, njoy, puas, happy dan antah ah... tapi sayang raya taun ani macam nda seindah raya taun2 sebelumnya, taun ani telampau banyak masalah yang datang, bnyk pekara menyedihkan belaku arahku... usul sj kamu liat aku ani happy tp dalaman mana org tau kan... yaaa laaa.. kalau tani ada masalah if telampau di bawai menyiksa kan diri sj kan... so caranya happy kan diri... insya Allah blh lupa walaupun sekajap... nda jia... kalau di telampau di pikir blh gila jua jadinya...


Ok sambung cerita tadi, udah sampai di RTB, kelaparan cia ku... bek jua canteen RTB buka... so aku order laa nasi goreng cornbeef... nyummmmmyyyy... nyaman eh... psl lapar jua kali ahh, berapa hari dah ku nda menjangkau nasi ani... semua selasai around 11pm kali... lupa abg eh... den ke Gadong jap wit Addy and Zaty, singgah ke Pasar malam... bali makanan lagi, konon kan ke McD tp ramai org, malas tah singgah... hehehehe... ermmm atu ja kali ah, nda ku tau apa kan ku story lagi coz im blank, sad and empty!!! im not happy dude...


Swear... Im not hepy anymore... Finding happiness is harder for me. I dont expect dat I will ever be hepy for any length of tym & expect I'll hv to struggle to find the few fleeting moments of happiness dat I do get to enjoy. I expect dat I wil owez be searching. Huh!!! u asking me kah y im not hepy??? I dnt knw y... I hv a new car, a fun job in the industry & get to meet new people all the tym. But sometimes life is s*ck!!! Dnt knw y!!! But I need someone to make my life better den now... Hmmm.. Well it sounds like I need to find a passion... or perhaps find new hobbies... Huh!!! Life must go on kan??? Mesti kamu confuse dengan aku karang ani??? Mcm ku cakap tadi luaran nampak hepy but deep down im really not & ive no idea y!!! maybe someday i will understand about life... its my life kan??? who cares??? sorry ah kalau emo sikit... andangnya kali... musim mengawan sudah tiba... yeeeaaaahhhh... IM HAPPY NOW!!! no worryz ok... lalalalalalalalala
p/s - aksi ganas dalam post ani jgn di tiru... hehehe... I lap U!!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tau ku tu apa rasa mu... laju tah tani inda happy sama sama kweng3x

Q' Irfan berkata...

Kenapa mentor tani moody ani?? Kalau ada apa2, kami bulieh jadi tempat kita kan bercerita masalah kita.. Kami kan protege kita yang umph.. (Over!! Hehe..) Kenapa kita bro?? Macam mental banar jua.. Kami ada kalau kita kan share sama kami.. (Kami = Bahrin & me).. Q'