Jumaat, 19 September 2008

UaArRrGgGhHhH!!!!

'Menguap' huh!!! 230am!!! sh*t!!! cana boleh aku tebangun ani ahhhh, siapa yang berani menggangu tidur beta??? angkat tangan siapa yang berani atu ahh!!! td tdur around 1am, so bila tebangun atu try to tdur semula... damn! it was hard for me to sleep again... at laz bungkar tah saja 'buka selimut' destinasi pertama on laptop... (laptop ku dah baik damam) hahaha... ke dapur buat kopi kapal api kaw2... balik2 ku minum nda jua ku pandai terabang... penipu iklan tibi atu... den besahur tah ku tarus dapan laptop minum kopi n makan kek cukulit (bismi and razi bagi aku tadi) 'tq sayang' muahahahaha... dorang hantar ke studio tym ku duty... sampai ku balik dorang lepak ngan aku di studio til 6pm gitew... kesian eh... tq so much ahh.. MAJAL!!! appreciate it... and... and... Dude u know wat??? cukulit cake atu habis ku talan masa ku mengatik-ngatik ani... hahahahha... rakus kah aku??? salah siapa??? salah ku atau salah kek cukulit atu yang nyaman??? p banar nyaman beravis kek cukulit atu... nda caya suruh Bismi buatkan utk kamu... hahahhaha... ok2... aku kan cerita apa banarnya niee??? cerita pasal kek atau apa ah??? Nah!! I dah lupa U... U la punya psl, sampai I melalut niee... keh keh keh...


Aku bukan apa, aku ani saja kan buang masa bah... 6am ani kan duty onair... so supaya aku nda memurancah (tdoooo) baik ku membasarkan biji mataku dpn laptop ani... kajap g kan mandi den zoommmm ke RTB... kita jumpa di udara... Bah ah sebelum lancar lg jariku ani mengarut nda tantu pasal baik tah ku refresh dulu otak ku ani ahhh... 'minum aing' karing leher bah ku... just for ur info... resit baju melayu ku alum kejumpahan... cana ah??? repot polis atau nda??? perlukah tuee??? Muahahahahaha 'ketawa sampai pingsan' Ok Assalammualaikum... Huh!!! aku sedih banarnya bah dengan masalah mcm2 yang alum selasai tp malas abang mikir... so bawa hepy sj coz takut karang tebawa2 onair... Bah ehh... salam udah atu udah ani udah... alum jua ku stop kan??? Daaaaaaa~~~~~~

Aku menguap... siapa berani hampir??? ku Ngappp tarus!!! hehehe

Tiada ulasan: