Isnin, 6 Oktober 2008

051008 - TODAY IS THE DAY!!!

Fuhhhh!!! Today is the day!!! Yehhhaaaa... hari ani kira reunion kami dulu yang sama2 kaja arah supermarket... anyway apakan malu kalau aku pernah kaja supermarket... atu antara d best memory i want to keep... mustahil aku lupa... di sana aku tau ngaleh, di sana ku nda pandai gemuxxxx coz kaja barat... haha and di sana aku dpt banyak sahabat baik... huh... now setelah betaun2 kami putus hubungan kami jumpa balik di AidilFitri... best wa ckp lu!!! mcm mimpi rasanya walau pun nda semua yang jumpa balik... 1 of my bestfen kawin dah... can u imagine, kawan baik sndiri kawin kami nda dtg... sedih kan??? p wat to do, masa nda dpt di ulang balik, yang penting now kami baik semula, iatah namanya rahmat hari raya...
Ok... di mulakan cerita 10am aku dah bangun p tdooo balik... hahaha... den 1pm baru ku bangun... puassssss... My buddy dtg Mamat & d gang... mean bini and anak2 nya (Daniel & Batrisyia) hehehe.. so cute nda mcm bapanya... muahahahaha... sorry brooo... awu bah bapanya cute tah juaa... aku suruh panggil aku Daddy Jul!!! wahhh baru rugged bunyinya;p Lepak di umah ya beraya kajap til 3pm den kan zoom kami beraya arah my daddy, aku ani banyak bapa nieee... siuk kan??? hahaha... ani bukan daddy banarku, p mcm daddy ku dah... aku syg dorang... syg sgt... ekceli boss ku dulu di Supasave Beribi... aku ani manja luan2... so ia slalu dulur aku... best gilak!!! So beraya sana... my mummy bufday kemarin jua... Happy bufday Mummy... lalalala... sementara nunggu my bestfren sorang lagi si Sham, melepak tah dulu... td sebuah kereta ja sama Mamat... nda jua jem jalan kan??? hehehe... adi2 angkatku yang comel2 atu bebasaran udah... anak my Dad ani 5org... si abang, nurul, waie, dhirah & isyad... yang 4 org atu malu2 dah dengan aku, biasa bebasaran udah, so si isyad sj yang mengikung kediaku... siuk siuk siuk... siuk hidup di kelilingi kanak2 yang nda gauk and sayang tani... mcm2 ceritanya, membual jua tu anak atu... bnyk story nda logik di share nya dgn aku p aku angguk tah sj... hahahaha...
Udah si Sam smpai ngan family nya, kan nunggu Lilah lagi sama gf... aduiii atu batah!!! nda tetunggu jalan tah kami arah abg my Dad (Mohammad) di sana beraya... Fuyooo rumah ada swimming pool bah... asa kan benanang ku terajun ke aing;)) hahahaha... isyad jua jadi ekong ku... nda mau lapas... sapa sj duduk sebalahku di halaunya, msti kedia jua duduk sama aku... hahaha... p yang calinya sungguhnya bekapit dgn aku atu, nda ia mau ikut keretaku beraya... ijap nya ku bawa lari... di sana bawa nya ku ke tasek, kan bawanya g ku masuk hutan... belabih bah, umurnya rasaku baru jua 5 ka 6 atau 7 taun kali... hahahaha.. nda ku tau buiii umurnya... kul 530pm kan balik, p isyad nda suruh balik... krg ja balik katanya kul 6ptg... dh kul 6ptg... kul 8mlm balik bah katanya... adangtah... anak c Mamat ngantuk dah, nda cali tueee... Lilah and gf nya smpat beraya jua sana... so lepak2 la kajap... cerita itu ini... huhu... afta dat balik umah... nda tau kan buat apa... chattin jap sama adi2 ku, udah chattin bnyk ckp cia... td bukan main diam... hahahaha... yang penting ringkasan cerita... raya ku taun ani memang best... walaupun nda sesiuk mana pun... aku dpt isi masaku dengan semua org2 yang aku syg... siukkkkkk nda tekata... mula dengan my family and den wit my keluarga angkat den dapat jumpa kawan baik lama... afta ani aku janji nda mau lost contact lagii... we plan kan BBQ reunion nnti... Fuyoooo cant wait eh... really sweet to keep in memory... really nice to remember... tq to everyone whom had give me a lot of joy diz raya... I lap U!!!
Now!!! IM NOT ALONE ANYMORE!!! hopefully life will be more colourful with happiness... Amin...
p/s - later aku upload pic ah... ada bestfren, baik tah hargai... mun ndada hidup kitani sunyi... nda kira dorang kawin ka apa ka, susah ka sanang ka... siuk kalau menanggung sama2;)) yg penting kawan baik biar labih seorang, supaya sunyi atu nda dtg... wish nxt yer aku ada couple dah... muahahahahaha... baru indah lagi hari raya ku... doakan ah;p lalalalala

Tiada ulasan: