Isnin, 6 Oktober 2008

RaYa YaNg InDaH...


Yahoooooo!!! esok raya... muahahaha... malam raya aku nda dpt tdur sampai pukul 5pg... liat tibi, dgr radio sambil buat kaja utk duty sama Ryan utk 2nd day raya nnti... panat eh! naleh ku... udah atu nda lagi siap kaja ku ahh... kepisan!!!

Sooo jawapannya baik tah tdur... kan sembayang raya lagi... b4 7am aku dah bangun... nda smpai 2 jam tdooo... by 1030am aku jalan arah umah my parents kan ngaga my sibblingzzzz kan beraya ke KB arah my sis... excited ku jua raya taun ani... coz i guezz more den 10 yrs kali aku nda pernah arah my sis beraya sana... dr anak nya baby smpai basar badanku udah... hehehe... anak nya 2 orang 'autisme' tp so cute and pintar... if kamu meliat konsert untuk kanak2 autisme hari atu di Jerudong Park Amphitheatre... yang nyanyi sama Faiz lagu Backstreet Boys... iatah tu... namanya Aidil... hihihi...

Huhu... satu yang penting kan... aku nda sangka upanya bnyk dah anak buah ku ani... my fam sasak dah... asal kami bekumpul aku sntiasa nda tau nama dorang p i think taun ani aku mcm ampir hafal dah nama dorang semua... sayang nya aku nda ambil pic dorang kan... ngek ngok ehhh... dorang semua cute2... bila kaa aku ada anak2 sendiri kan??? muahahhahhaha... hop it will be soon... batah dah ku nunggu... my sis dah tanya bila kan bawa ur partner... napa nda bawa... eshhh... bepaluh bah ku menjawap... bukan nda mau... p jodoh alum smpai... apa ingt aku nda sunyi kaaa??? n afta dat my brother in law pun tanya aku... psl duit bukan masalah katanya... green lite dude!!! happy ku dgr... hahaha... kewl jua tu ada org kan dangan2 kan bayar... mcm kana sayangi berabis ku... i can feel plg dorang pun mcm rindu ngan aku, ye laa kan batah nda jumpa aku... aku pun batah nda jumpa dorang... mcm sehari tu sekajap ja rasanya... my sis siap pasan katanya... nxt yer make sure bawa partner... i try ok... bkn nda mencari, p sdg dlm proses bah... hanya jodoh dan takdir menentukan... Fuhhhh!!! 'lap paluh arah dahi' soba ku ehhh;p

Ok2 now aku kan share nama anak2 buah ku eh... supaya aku ingt sentiasa nama dorang... anak my bro Shamm nama anak2 nya Izzat, Diyat and Mawi... dorang ani umur beza setaun... p mcm kambar 3 bah... sama basarnya n sama pisin muanya... esp Diyat and Mawi... mun panggil dorang aku msti liat taie lalat arah leher dorang so if ada taie lalat itulah Diyat... hahaha... n 1 story psl anak buah ku yang ani... masa perayaan july ari tu... ada anak ani so cute bah... aku ani nda dpt meliat kanak2 banarnya... bg ku rasakan ku ambil jadi anakku... hahaha... ok cerita tadi ahh... x kataku arah my fren... 'ehhh cute ehhh anak ah... ku culik karang ku jadikan anak ku' muahahhaha p d gurl yang sama anak atu mean baby sitter ahh ia pulang liat2 arahku so gelisah jua ku tu... so aku pun chow laaa... den otw kan balik ke kereta... ada org menyeluru ckp ku di belakang... kali ku toleh my brooo... hahahaha and yang dahsyat nya!!! anak yang ku ckp cute td atu anak my brooo atau lebih jelas anak buah ku bah... hahahahha 'dush2' anak buah sendiri nda kilala... astaga!!! Teruk uncle nya ani bah... huhu... mana me sengaja sorry bah;))

Anak my bro Madi 4 org... Azeem, Ryan and OMG!!! yang 2 orang aku lupa laaaa... palau ehhh.. mun my broo tau bah aku lupa anaknya... di pelakung nya kepala ku... haha... Anak my sis yang di KB pun 4 orang... eh jap2... kira dulu Boboy, Maisara, Ammar and Aidil... ok ngam 4 orang... hehehe... so mean anak buah ku 11 orang... lalalala... syg aku nda snap pic dorang... cute mcm uncle nyaaa... my sis Ita alum ada rejeki g kan ada anak... p ia happy wit hubby nya... sntiasa romantik;)) Mwahzzzz semuaaa...

Ok panjang dah story ku niee... by 930pm x smpai di bandar... den cari stesen minyak... huh!!! smua tutup... minyak keta tinggal sejamput dah... mun ku tuang ke galas, nda panuh x!!! keh keh keh... ok last destination arah umah my Bro Madi... makan sana... ayam masak kunyit, ayam masak madu, nasi kuning and banyak lagi laaa... baru tah ku makan mcm nda ingt dunia... nasib jua ada suara2 sumbang ku tdgr sayup2 'uiiii ingt2 urg belakang' nah nda tia ku jd mengaut bnyk2 hehehe... 1030pm balik umah nini... ada orang beraya, malas ku melayan... mandi taus besiap den zoommmm ke RTB, baru tah kan menyediakan segmen for duty... begagas ehhh... 12am til 6am onair... wahhhh!!! best gileeerrrr... ramai kolerz... nonstop bah hotline kami kalip2... smpai kul 6pg... nda terasa ngantuk bah walau 2jam ganya tdur... hehehe...

By 730am aku smpai umah taus tdoooo... smpai 330 beb... huh!! tu pun my cuzen msuk bilik membangunkan aku yang tdur langap2... muahahaha naleh bah abg... mandi den melayan dorang afta dat lepak jaa umah... malas layan org... chat wit my bestfren yang lama dah nda kedangaran, namanya MAMAT!!! huh... beranak dua ia udah... 8 taun kami nda jumpa, lost kontek bah... mcm jejak kasih... so on sunday we plan kan jumpaa.. mean ia beraya ke rumah... hehehe:)) den my fren g dtg beraya... ni pun dah betaun nda beraya ke rumah ada jua 6 taun x... taun ani bru ia dtg... so taun ani kira best laa raya ku... bnyk jumpa kawan lama yg ku syg... ermmm bukan ambunk banarnya p atas dasar keraja yang nda menantu membuat kan kami lost contact... krg ani kan cari kawan yang banar baik ngan kitani payah bah... so dorang2 atu antara yang d best... yg sentiasa ada walau susah and sanang... so happy laa ku dpt jumpa balik... coz dulu kami semua ada krisis yang ntah sapa ka batu apinya yang membuatkan kami bekelai sesama sendiri... rahmat raya kan???

Raya yang indah... dpt raya sama semua family and dpt jumpaa gang lama yang kapkun... luv u my pren:))

Tiada ulasan: