Isnin, 13 Oktober 2008

Di bibir-bibir mulut...

Cukuplah Sudah

Salahkah ku bertanya diriku akan dirimu yang kini sudah menghilang membuta hariku. Memulas hatiku pedih hingga tak terjemu melihat pemandanganku kau di depan mataku. Merangkak membisu mengatakan apa yang telah dikatakan kepadamu, kau bersantai di pantai mu oh! di dunia mu.
Menemukan matahari dan bulan di satu saat yang lalu di depan matamu terus kau mendongak, indah tiada rupa.
Sudah cukuplah sudah sampai disini tak ada niat ku untuk bersama mu lagi, namun hati takkan kering mengenangkan senyuman mu yang tiada lukisan hanya gambaran dunia mu yang kian membosankan.
'Salahkah ku berkata ku memang tiada harta' hanya nasib yang membawa segala yang dikata. Namun kau terus hanyut dibawa angin yang meniduri hatimu makin gelap semakin kabur, tiada indahnya.
Sudah cukuplah sudah sampai disini tak ada niat ku untuk bersama mu lagi, namun hati takkan kering mengenangkan senyuman mu yang tiada lukisan hanya gambaran dunia mu.
Aku... ku melompat jauh merentasi lautan biru...
Engkau, kau merempat, merempat di tepian pantai yang ngilu.. ngilu~~~
Sudah cukuplah sudah sampai disini tak ada niat ku untuk bersama mu lagi, namun hati takkan kering mengenangkan senyuman mu yang tiada lukisan hanya gambaran dunia mu..
Sudah cukuplah sudah
* song by kLiP
* ia tah lagu yang selalu ku nyanyikan ni masa ni... di mana2... waima di jamban ka, di bilik ka, di kereta ka, di swimming pool ka, di sorga ka... di mana2... sntiasa lagu ani yang tekeluar dr mulutku... hahaha... dnt knw y... tp maybe lirik nya tu sempoi, selamba dan jelas tanpa beselindung... neway yang font nya miah ta'ang atu iatah yang slalu ku lagukan tuee.. muahaha... tp lirikku salah upanya... aku slalu nyanyi 'salahkah ku berkata diriku tiada harta' hihihi... padan tah masa lepak ari tu ada ku tedangar suara si Ameer ujahnya "salah tu nya" hahaha, pasalnya aku nda menjawap bro, coz aku malu aku tenyanyi dpn kamu selalu, sekali salah lirik lagi tuee... haha... anyway guys u knw wat??? si Ameer nyanyi utk kami masa lepak di Kianggeh ari tuee... khas untuk Dj Pelangi... hahaha dorang Iril tu mengatil sekali si Ameer mau jua... huhuhu... keh keh keh - persoalannya sekarang ani biskita lagu apa yang selalu biskita tenyanyi tanpa sadar, bkn nda sadar diri eh... atu mcm si Ryan tuee masa malam Dari Dewan Raya... toink3... ;p

1 ulasan:

Miz^ceria berkata...

huhuuh kalau aku bnyk plg kangen band kembali pulang sama apa ahh lagi kenangan terindah daripada samson huhhuuh oklah liff until here i comment kan huhhuuh anyway terus lagi blog ook