Isnin, 6 Oktober 2008

Raya Ke 3 - 4 oct 2008

Today masuk dah raya ke 3 di NBD... aku minta bangunkan 1130am coz aku kaja 2pm til 6pm den sambung balik 8pm til midnyt... tp 1030am kana bangunkan ku dah... coz my nenek kan arah my cuzen meninggal hari ani... 'Al-Fatihah' so nada orang lagi kan bangunkan aku... aku pun nda mau cari nahas so aku membangunkan diriku dengan segera tanpa belengah lagi... hehehehe... krg nda pasal2 ku nda dtg kaja... mati ku kana talangkan krg!!! anyway beberapa hari ani tdur pagi bangun pagi mean tdur 2, 3 jam ja coz bizi ngan beraya, bizi ngan kaja... mampushhhh!!! so muka ku apa lagi di tumbuhi laa habib jewel yang kan sama2 glamour di hari raya jua... sh*t!!!




Ok di pendekkan cerita aku duty 2pm Suara Pelangi dj2 Pelangifm menyanyi, 4ui aku nda pernah suka dengan benda ani, ialah kan aku bukan pandai menyanyi pun... semua atas dasar kana paksa hahaha... pernah ku tanya arah my lady boss blh kah kalau nda menyanyi den dengan nada sopan dan kunpidin ia menjawap 'bulih eh... p beranti dulu kaja' toink... sekali ko lagi... muahahahhaa.. til now aku nda mau tanya lagi... so diz year aku berusaha cari lagu yang paling pendek dan sanang di nyanyikan... Aspalela~~lela~~lela~~lela~~ muahahahhaa... OMG!!! undian di bukakan... callers mcm kan mengatil kediaku bah, dorang tau aku nda mau manang p dorang undi jua... pisan ehhh!!! tym mengira, kabak2 hatiku nieee... sekali nah no 2 bui... 7 tahun ku di Pelangi... 1st tym ku no 2 slalu top5 ani top2... mulanya aku suka coz bkn aku juara, if aku juara aku mesti kana suruh nyanyi atas stage!!! den aku teingat sesuatu... Arggghhhhhhhh!!! Fauzan ada ckp top3 suara pelangi menyanyi for diz saturday nyt di Dewan Raya RTB untuk show Dari Dewan Raya bersama AOTM & Pelangi Spotlite... teriak ku atu... nda ku sanggup membayangkan semua atu... sudah tah aku emcee nya aku jua kan belagu... sakit parut ku selajur mikir eh... mcm kan damam asanya... hahaha...




Zack call aku... huh!!! untung tu anak atu... jarang orang dgr aku ani soft spoken p ia betuah dpt dgr aku ckp penuh sopan santun, merayu ku supaya aku jgn ada dlm list utk menyanyi... p ia nda mau2... so lastnya ok... aku mau nyanyi p top 5 nyanyi sama2... tenang ku dikit... hahahaha... so kan liat aku nyanyi live dtg laa ke Dewan Raya RTB diz saturday ah... 11hb Okt 2008'8pm... hehehe'kabak2'... anyway tahniah utk pemenang2 Suara Pelangi 2008




JUARA - RYAN (KHAYAL)


NAIB JUARA - ALIFF (ASPALELA)


KETIGA - ASHRAFF (WHAT GOES AROUND COMES AROUND)


KEEMPAT - ZATY (HANYA NYANYIAN DALAM SEPI)


KELIMA - FAUZAN (MENYESAL)




Tima kasih atas undian biskita, plzzz sayang2 ku semua... nxt yer jangan undi aku ahhh... teseksa batinku cemani ani ehhhh... hehehe... tp ku hargai undian kamu atu... lalalalala;))




6pm abis duty naik opis buat kaja lain lagi selasai 730pm so aku dpt rehat2 jap b4 masuk studio lagi 8pm untuk Drama Raya Fuyooo 2008 now duty wit Zaty as usual jua tu taun2, mana da org lain... hahahaha... sibuk bah dlm studio nda cukup tgn kan itu ini... afta dat balik umah 12am, antah behapa ka ku lagi... blur ku dah... ngaleh tahap kingkong!!! lastnyaaa zzzzzzzzzzzz... smpai esok pagi... so to be continue... and di bawah ani ada pic masa rakaman Suara Pelangi hari atu... baru tah abg te upload... Ngeeee.. soliiii;))
aliff & adi rani (nmpk senyuman ku tepaksa atu???)

Tiada ulasan: