Rabu, 22 Oktober 2008

ADA APA DENGAN HARI INI???

Pssstttt... kamu tau pukul berapa ku bangun hari ni??? hehehe... pukul 130ptg... hahahaha.. siuknyaa tdooo... bangun tdooo nda tau kan buat apa today... Ermmm pikir jap... ok2... ada masa terluang so aku on laptop buka friendster... astapelajim!!! bekulat, belalang, behabuk, beterabur komen bah nda g tereply... kang nda psl2 ku kana ucap ambunk!!!
Ekceli aku kan delete dah friendster ani, tapi sayang ku dgn kawan2 ku dlm atu... so aku nda jadi delete... kingsil!!! I was surprised to see how much time I actually spent time to reply all d testy... huhu... smpai pukul 530pm bah... more den 3 hrs ku balas hampir 300 testy... wah!!! nyasal ku nda reply dr awal... licak jariku selajur, bepinar bigi mataku sampai lupa ku lunch bah... hahahaha... salah sapa??? awuuuu... tau ku salahku... hehehe...
By630pm aku di RTB dah... buat info hiburan, masukkan lagu den buat apa2 yang patut... den 8pm duty... janggal asaku kaja malam ah, batah dah nda duty JATUH CINTA!!! mcm blurr ku sikit tp FUN... duty berjalan lancar seperti biasa... ekceli aku suka duty malam sal mood ku lebih ceria dan ganashhhh dr biasa... gagagagaga....
Sampai umah around 1215am kali, on laptop & santai2... Udah masuk 22hb... huhu... my lil bro HOHO (DANIAL) bufday hari ni... yang ke 17tahun kononnya... antah banar ka nda jua tueee... lalalalala 'nyanyi lagu happy bufday' muahahahaha... HAPPY BUFDAY BRO!!! wish u best of luck and remember to enjoy yourself!!! wish u more success and be a great brada mistaaaa.... Ngeeeee...
And.. and 2am... wahhhhh!!! parut ku lapar... cana ni??? makanan g nada di dapur... lastnya nda tahan nah... 'stat enjin keta' jalan bali nasi katok di Jerudong... muahahaha.. atu jauh... udah makan, nah aku sedang menaip2 ceta arah blog ani... lalalala... dan sikalang aku udah ngantuk, abg mau tdoooo... jom tdoooo.... ZzZzZzZzZzZz... moga esok lebih ceria dari hari ani... Daaaaaaa

Tiada ulasan: