Jumaat, 13 Mac 2009

AL!FF / Q / RYAN

Inda lagi ku ingat hari apa nieee kami bejalan ah, aku lapas balik kaja den mcm burink ku kan... so kan jalan2 kmana sj, asal release tension... so ku tanya Ryan laaa dorang ada kan ke mana2, den upanya ia plan wit Q kan bali kasut and baju... kononnya~~~ so aku pun mengisi borang lah utk turut serta dalam xpdc ani... hahaha... oba!!!! so di bawah ani pic2 kami masa membali kasut, maksud saya atu bisdorang membali, bkn aku... aku tau jadi ekong sj... sambil2 atu menguratzzzzz... muahahaha... very not meeeeee~~~ I selalu di urat sahaja ok... lalalala

Si baju merah [pekerja] becakap arah si Q 'u tau kah yg kaki u ani baunya boleh membuatkan pusat belubang???' si Q jwp 'ntah ah, coz aku nda tecium apa2, kenapa??? bidakah baunya???' di jawap lg oleh si baju merah 'awuuuu... baunya sungguh membunuh, aku sanggup mati dr tarus mencium bau kaki u ani, mun aku ku potong kakiku nieee... nda ku sangka kaki DJ ani bebau jua ah' - jadinyaaaa!!! DJ pun manusia kali... tp kaki saya wangi ah... keh3


Rasai dan hayati perbezaan warna kasut ani... versi lama dan baru... kasut siapakah ini??? yuuurrrkkkkk~~~

Aduiiiii... paning kepalaku eh melayan bisdorang ani... bau kasut bisia lg semerbak... untuk makluman biskita kan... teramatlah malang manusia2 yg dtg ke Mall on dat day... 80% terpaksa di hantar segera ke klinik bedekatan kerana koma dan pingsan mencium bau kasut bisia... ngehehehehe

Yahhhhooooooooooooo... aku berjaya mencomelkan diriku dengan jayanya!!! nda comel??? lalalalala... sapa peduli kan???

Ehem ehem... rasa2 ku biskita tau udah kan kasut siapakah yang lusuh usulnya tueee... muahahaha

Gilaaaaaa... Ryan bali 4 pasang kasut buiiiii... kaya eyhhhh... hahaha... well~~~ i tink aku lebih hebat jadi promoter... kalah manusia baju merah 3 orang atu, mun ku minta komisin waahhh, menangis dorang nda ampit... hihihi

Manusia baju merah yg pigang kasut tu ckp 'u mesti bali ini kasut, coz td bau tara... skrg bau ini kasut buat jantung i mau keluar dr mulut' Ryan jwp 'ya ka???' iatah ganya tueee hahaha

Apakah ini di namakan KASUT??? atau ada nama lain yang sesuai??? Ermmm...

Udah naleh bejalan, tais liur kan makan pizza... so mkn arah Pizza Hut sana la... aduiii mcm2 cerita sebenarnya sana atu... yg membuatkan aku ketawa gelisah te-kekek2 smpai keluar aing mata, tp malas ku menaip eh apa ceritanya, biarkan tah kami sj tau ah... not in mood bah =p - btw mamai usulku atu kan??? melayan panggilan dengan penuh kemalasan... sambil2 mengiyutkan diri... hihihi, lapas makan tebungkang ehhh kekanyangan...

Cak!!! [kesss blurrrr]

Tiada ulasan: