Isnin, 30 Mac 2009

kantut itu membunuhku!!!

Nama manusia ani ia lah Zack atau Zackaria bte dot dot dot... wat eba!!! btw ia minta gmbr arahku so aku pun menggambar lah jua kan... ksian jua ia nda tedpt kamera, so sebagai kawan nda payah kan karit kan??? tp atu bukan cerita utamanya~~~

5 saat kemudian... Ok!!! Fine!!! Awu!!! Aku dangki and nda mau2nya jua kan begambar di sana... tp kenapa ku tutup idung??? ingt aku sj kan begaya cematu??? peeeelllliiiissss laaahhhh, nada gaya lain kah~~~ sebenarnya sana atu mean arah kawasan meja cashier atu... bebau wah, bau kantut yang masih FRESH!!! mcm air-freshener baru kana ancit... sambil ku begmbr atu sambil bekunyanyang mulutku coz nda tahan bau atu... ku pikir bau bunga atu kan... loya tekak I dgn bau itueee... and malasku cerita panjang kan... ending cerita ani aku rasa kamu tau siapa yang membuatkan tmpt atu bau kantut... dalam post ani ada dua manusia sj... and jawapannya bukan aku yang bekantut so siapakah manusia kurang sopan yang merosakkan udara di bumi ani... malas ku menyabut namanya... aku tau jawapan kamu lurus... so plzzz jauhkan diri dari manusia atu... muahahaha... kutur eeeeyyyhhhh 'juluk2 kerongkong' buwwwweeekkkkk =p


sorry Zack aku terpaksa ceritakan semua ani coz aku nda dpt menahan diriku sendiri dgn bau maha dahsyat yang hampir membunuhku... aku terpaksa share dgn semua orang bau atu biarpun dorang skadar berimaginasi, asal gueee puassssss... agar aku lebih tenang, aman dan santai... tenks and sorry *tepis mic* keh3

3 ulasan:

semalu berkata...

Yakhhhhhh membari gali jua banar c bomba atu ah. Rupanya kasut org bomba ane semacam kh? hahahaha

semalu berkata...

Yakhhhhhh membari gali jua banar c bomba atu ah. Rupanya kasut org bomba ane semacam kh? hahahaha

AL!FF FA!ZAL berkata...

hahaha... awu banar ia kantut... ngehehe... btw sapa kan semalu ani???