Jumaat, 13 Mac 2009

function @ masin

12 Mac 2009 pada malam Jumaat Keliwon... terjadi beberapa aksi2 menggerunkan di kawasan Kg Masin, kata orang di sana pernah berlaku satu kesewelan di kalangan penduduk kampung itu... hihihi * I sedang merepekzzzzzzzz * huhu... ekceli majlis malam bebadak kah apa tu mlm tueee, nda ku sure... malam bebincu kah, malam bemaskara kah, malam becalak kah, malam semalam kah, senandung semalam kah... kah kah kah... cali??? bagiku nda plg... sasak saja ku aku menaip perkataan bukan2 ani, mcm wasting my time sj kan!!! hehehe, no lah... ekceli my cuzen ani nikah on Friday 13 Mac 2009 dan saya tidak dpt menghadirkan diri a.k.a absent... ada cia talur ayam arah buku attendance ku nieeee... so malam atu aku menyampati diri laa dtg. Di bawah ini adalah aksi2 melampau keluarga kami... anyway kami pun manusia biasa yang sukakan keceriaan dan kegembiraan, moga2 biskita gembira jua meliat gambar2 kami ini yeeee.

Dari kiri : Mamat / Lilah / Aleep / Chiko / Amit / Adi / Abg Awg - KAMI SEMUA ANI BUJANG TRANG TANG TANG... TIA KARANG!!!

Kalau saya nda silap namanya *AHMAD* gang si Azeem and Ameer... dorang anggap si Amat ani abg angkat dah... sal ia baik hati... 'siul2'

Adi / Amit / Chiko [ bakal pengantin jua nieeee... soon ]

Kaka Lyana [ pengantin baru ] - tahniah yeeee dr saya seorang Aliff

Double 'A' - Adeb & Alep

Pengantin bersama suami2 nya... eh salah!!! sorry~~~ bersama sepupu2 nya yang comel

Kami memang hidup saling sayang menyayang~~~

Pengantin mesti jeles sal nda blh gauk kan??? hihihi

Huhuhu... punya lah payah ku memujuk anak ani utk sama aku... sekali dgn ilmu kedukunan yang ku ada tp bukan santau ok!!! ilmu pengasih yang halal maksud saya atu, mau tia sama aku... anyway ia suka dgn orang yang ada ketinggian mcm saya so melakat tia arahku, smpai ani tangan kanan ku selahau coz batah mengipak kedia... u knw wat??? masa ku naip2 ani bau minyak angin ni tanganku ah... batah nda mengipak anak nyamu~~~ hihihi

Again Adeb and Alep tp feat c-sham... hihihi

Keh keh keh... andang miring ni dua orang ani... Lilah and Azeem

Hahaha... ekceli aku jeles aku nda kana kipak... Buuuuuuuuuuu 'teriak2 smpai kedangaran sekampung' kipakkkkkkkkkk kuuuuuuuuu awal aniiiiiii.... uwaaaaaaaaaaaaaaaaa 'meraung' hahaha

C-Sham ani bila kan ngipak aku??? aku ganya ngipak ia... hehehe

Ameer balik kaja... pait usulmu ah meeerrr... bek tah mandi ehhh... kaja mu ani betukang ka atau di opis??? mcm bepaluh usulmu ah =p

Lilah & c-Sam

Apa-apa saja lah... naleh ku mikir dah apa kan ku taip

Jul / G-Pat / Aleep

Ini lah saja aksi2 kami yang dapat kami persembahkan... ada lagi banyak gambar kami tp ijap ku krg mata biskita subalah kiri telalih ke subalah kanan, yg subalah kanan telalih ke lubang idung, nda jua saya mau betanggung jawab tueee... so enap is enap~~~ DONE!!!

Tiada ulasan: