Selasa, 17 Mac 2009

Lepak wit Din

Ehem ehem... sibuk me-misis bakal x... keh3

Malik & Ibnu selepas kekanyangan... bejurit bah bilik pengantin oleh kami and oleh pengantin sendiri haha

Nampak kamu tue pic dlm frame ah??? asteee... aku x masukkan tueee... lawa x ah, sampai si Ibnu sama si Malik iski snap pic frame ah... gilerrrr~~~ bangga saya selajur... at liz ada jua hasil titik paluh ku utk kawanku, wlwpun nda ku bepaluh mengerajakan... muahaha

Ini adalah bekas makanan, jgn terpedaya dgn luaran kerana isi di dlm telah tiada... tp kami ngorder utk 2nd round lg hihi... bru jua ku lapas makan T.T Blues Cafe wit drg Addy, Q and Zaty... sampai sana mengasak lg... atu bnr, kan di tulak... rugi buiii, tenksss Din lanja kami =)

Aliff / Din [bakal pengantin] / Badang [baru ku kenal on dat nyt, mudahan lurus namanya] hihi

Malik feat friend maybe si Wiss namanya, dorang panggil cematu tp orangnya cali... btw kamu tau kan speaker home theatre??? kan slalunya speakernya panjang... so aku tau udah bah yg speaker atu nda bebunyi tp aku bgtau ia ada bnyinya, so mcm ia nda puas hati di dakatkan ke telinganya speaker ah, surung nya ke atas ke bawah... endingnya katanya 'perasahanku alum ku tuli nya' lakak2 ku ketawa selajur... naleh ku menahan ketawa eh... asteeee =)

Nah!!! Dj Aliff wit Din a.k.a Dj Amin [ex-Nur Islam] - tahniah lg sekali broo atas perkahwinannya semoga semua bejalan lancar... hari 6 mun ku nda stay di KB ada ku mengayau ke rumahmu tueee... Tima kasih jua nda lupakan kami ani keh3

Naik motor si Badang... merasai naik bah... btw aku andang dr dulu nda berani naik motor ani... nda peduli kapchai kah, apakah... kacut parutku, damit jantungku tu selajur... hihihi so ani aku naik ani pun kabak2 wlwpun nda begarak ah, bkn apa... ijapku tumbang ulehku, harta orang x tueee... keh3. Tenks to Ibnu coz jd cameraman on dat nyt... bkn aku suruh ah tp ia mau =p - inilah kisah lepak bersama bakal pengantin. Again~~~ tenks bro mengasakkan kami makanan pizza, muahaha and and and for sure no matter wat happen true friendship will never end, the FRIENDSHIP is still on hand, I'm so glad ur my fren and 1 of my best buddies in my life =)) *nda ko bangga kah tueee Din???* lalalalalala 'siul2'

Tiada ulasan: