Rabu, 12 November 2008

7/8/9 NoVeMbEr 2008

Uhuk uhuk... esh3... batuk tia apa... hehehe... nda bah hari ani 12 November 2008 udah tp aku baru tah kan becerita psl aktiviti kami 7/8/9 November... lagging dah utak ani, kudrat pun nda sekuat dulu... hahaha... nada laa telampau banyak aktiviti yang nda membenarkan aku online slalu so bila ada masa baru tah ku update... ekceli 3 hari atu kami mengawan di hotel di Brunei Darussalam yang indah permai ani... ntah ah kami atu, kan di ckp membuang usin awu jua tp nda jua coz stress pun kurang... atupun mun kurang tu ah, tp rasaku kawan ku dua orang atu yg sorang lebar yg sorang kampis atu mcm makin stress oleh ku... muahahaha...
Di pendekkan cerita hari Jumat atu 7hb aku kaja 2pm til 6pm den balik kaja atu tarus tah kan ke Plaza Kiulap hotel, murah sj $88 semalam, ekceli malam atu kami kan liat Konsert Toyota Classic di ICC kul 8mlm tp last minit kengsel!!! tau psl apa??? huh!!! mls ku kan becerita banarnya... ok!!! kononnya kul 6pm atu aku balik hotel den besiap... tp imagine kamu ah, konsert pukul 8mlm sekali dorang Addy, Q & Ryan... makan di Batu Besurat... aduiii!!! kan mengamuk jua ku tuee... mcm tah di Kiulap atu nada kadai makan... setau ku bejurit pulang kadai makan sana atu... mau jua jauh2 kan... palau kan??? so aku di sana 630pm pun alum ada paking ani bah... asteeee... den bila ku smpai di Batu Besurat dorang abis makan dah kan balik... aku nda smpat turun den wat for aku ke sana??? ndada pedah kan??? Huh!!! kan melatup pala utakku... ok I sabar keranamu hehehe...

Imagine sj kamu ah, by 7pm kali smpai di Kiulap... den semua kami alum mandi... konsert pukul 8mlm... kalau di pikir secara logik, adakah kami sampat meliat konsert atu??? nda kan??? so iatah sebabnya kengsel!!! pandai2 tah kamu menilai sapa salah dlm hal ani... muahahaha... so kami plan kan liat P2F punya rehearsel di RTB, b4 dat shopping di Hua Ho bali barang2 kan di asak ke mulut di hotel... afta rehearsel kami balik semula ke hotel den sana tah kami melepak sampai ke pagi... yang tdur sana aku sama Addy & Q sj... Ryan kul 3 lalu baru balik... hihihi... so kami tdo around 5 lalu kali... iatah tu bila dj betamu dj kepisan tia gila nya... dorang dua tu bising nda mau beranti beckp... smpai aku kan tdo pun payah... si Q kaja lagi pagi atu so ia paksa awal bangun... hahaha... kompom ngantuk di opis and Addy ada oral test pagi atu jua... so aku pun balik rumah semula patang atu den aher sikit baru ku ke RTB buat kaja ku kajap, aku try siapkan b4 6pm tapi telabih jua kan pukul 7mlm... yg penting aku mau balik sebelum Dewan Raya atu panuh... biasalah malam atu P2F concert 2nd week...

Di pendekkan cerita lagi... psl nda puas tdo di hotel so kami kan tdur lg di hotel malam ani... tp pindah hotel ke Holiday Lodge... muahahaha... krek kan kaja kami ani... by630pm aku dah ngaga si Q yang ada di sana andang awal dah... kan bawa bali makanan and b4 8pm aku mau smpai hotel udah coz kan meliat P2F di tibi... sana murah ja $50 semalam coz pakai staff rates si Q hehehe... harga banarnya $77 semalam... so meliat P2F tah kami bedua... mcm bulan madu sj... puiiii!!!! hahaha... Addy kul 10mlm baru ada... coz ia ada kritikal!!! eh bukan... ia clinical, biasalah bakal nurse kononnya... hihihi... Lilah & Gf nya pun join kami malam atu meliat P2F di sana coz dorang dtg ke RTB tp nda ampit tmpt duduk muahahaha... iatah kamu aher dtg... udah abis P2F smbunk lg main UNO... batah udah nda main bah tp 2 mlm ani banar2 kami main... hahaha... yg paling mahal si Addy dua malam atu jua kalah beturut2 and baru ku tau selama ani ia buta kala!!! org patut ampai warna merah ia mengampai warna hijau... kesian kan??? bek lagi aku rabun tp masih mmpu meliat warna dengan baik... keh keh keh... ani di sini dorang kan awal tdur... sasak jua ku tuee... tp labih kul 4 jua kali tdo... aku paling pantang kalau org cerita hantu tmpt yang aku nda biasa... mental gila babi ku tuee... 'sumbat barus jamban arah mulut si Addy' muahahaha... so kami tdooo den esok nya aku bangun around 12pm x den mandi taus kaja... iatah ganya tu cerita ku... blur ku eh... nda ku tau apa kan ku taip lagi 'garu2 kepala' sekali sekala kitani melepak di hotel Brunei ani siuk jua, aku mau try di Palm Garden sama di Rizqun lagi coz alum ku pernah sana atu... Empire merasai ku udah and aku nyanyat sana atu tp dorang dua atu nda mau... buink!!! so mun biskita ada hotel yang biskita prefer utk melepak let me knw ait... kan bayarkan taus pun ok... I layan jeeee... ;p
Kiulap Plaza Hotel
Ani di Kiulap Plaza Hotel...
The Holiday Lodge Hotel

Tiada ulasan: