Selasa, 25 November 2008

H.U.J.A.N

Assalammualaikum... 'duduk sopan' hehehe... 'senyum simpul sampai bekulut bibirku' lalala... ok2... aku ani kan tdo awal banarnya, around 2am la miatu... x mata ani nda mau tdo, kebiasaan udah x bah... so at laz!!! 430pg!!! bru tah mata mau tetutup... eshhh!!! 7pg dah bangun coz ada tugas jd emcee di Dewan Raya RTB utk pelancaran RAPSODY LIVE Brunei & Singapore kul 9pg...

Bangun tdo... hujan lagi... nyaman jua tdo tueee... tp syg semua itu cuma angan2... aku memaksa diriku untuk membangunkan diriku 'palakkan mata' huh!!! tensen nya bangun awal... so by 830am aku dah sampai di RTB... den menunggu semua artis dan yang terlibat datang, janji 9am sekali 930am bru stat!!! slalu catu... nasib jua kul 10pg dh abis... masuk studio duty til 2pm... not in mood... ntah kmana kah mood ku atu ilang, ilang profesionalisma I duty hari ani eh, nda ku dpt plastik kan diriku utk ceria... aku nda suka duty ku td... very d LANDIR!!! mcm landir lidah buaya belelehan... keh3... afta 2pm naik opis jap... siap kan itu ini, tp nda smpat siap... hehehe...

Konon kan lunch STEAM BOAT di Q-lap tp nya sia sia pun ja... coz kul 5pm baru ada... menci nyeee aku!!! 'cumilkan muka' ilang dah mood ku kan makan... btw Addy ambil aku td di RTB... ujan labat bravizzzz... dr pg dah ujan tia ganya manjang... sajuk x ah... mun tdur kuruh2 nyaman nieee... msti tempat beta beradu merindui tuan nya nieee... wait 4 me syg~~~ aku kan facial td... sal lately ani muka ku teruk abis... mcm mun ku meliat ceramin, aku nda ngakun atu kediaku...hahaha... tp malas tah ku jua... sangal bah kan limpang2 den mua kana usai2 atu... membari tensen x ah!!! Ryan and Addy kan liat wayang sementara nunggu 5pm... p aku na mau... buink ah wayangnya ah... nda ku beminat!!! so kengsel... laz nya ke Mall Gadong... makan di Food Court di atas ah...

Ermmm... perlu ka ku gtau aku nda makan??? hahahaha... awu nda ku makan, ilang mood ku dah... so i minum Milo Ice Blended jeee... burpppppp 'gusuk parut' kanyang jua dikit... ke Winmark jap kununnya kan singgah, sekali membuang usin jua ku di sana... teruk eh... seminggu ani ah, belanja ku labih dr $300 dgn makan dan benda2 nda bepaedah... astapelajim... boros kan aku??? yeaaa I know... di pendekkan cerita... kul 6pm aku dah di rumah... n krg plan kan jalan g makan wit my fren... siapa??? nda perlu tau... lalalala...

Anyway... nnti ku update cerita di Giant and 60 second DJ ah... nda ku ada masa yg banyak masa niee... now!!! abg kan mandi... karas dah rambut ku ani sekaras mua ku... hehehe... ke bathroom dah ku td... p kuar ku balik... sajuk bah hujan ah... hahaha... and 1 g aku kan kongsi... aku suka MUTIARA KATA antadi tgh hr yg aku share ah... bungi nya miani~~~

'ORANG YANG
SENTIASA BERWAJAH MASAM & MURUNG,
HAKIKATNYA
DI SEBALIKNYA
BERSIFAT CERIA DAN PERAMAH BILA BERSAMA DENGAN
ORANG YANG RAPAT
DENGANNYA'
So mean... urg slalu ckp aku marung2, ambunk dan macam2... try dulu baru tau... wah!!! membari watir bunyinya;p hehehe

p/s - Sorry I'm talkin rubbish... kes ndada cerita plus malas dan malas!!! mwhzzzzz;p and thanxxxx to Bratha ArRieL JaCkVeLL for d pic... Ngeeee;))

Tiada ulasan: