Khamis, 27 November 2008

KENAPA HP ATU TESADAI???

Psssttt... kamu kan tau kah??? bilik tdur ku ani kan... mcm dlm hutan... mun HP nda cia berapa beservis tuee... terutama nya b-mobile... langsung nada servis, if DST ok lagi dikit, takat be sms layan tueee... tp mun betipun paksa jua kuar bilik, mun nda... putut memutut jua swara bekurapak... jadinya di bawah ani jawapan segalanya... biar jadi kenangan untukku... hihihi

Mun ku be sms-ing sama org lapas ku menaip2 tepaksa tah ku sangkutkan tpun ani arah pagar jendela supaya dpt sending... pisan kan... so artinya mun biskita be sms ngan aku arah 3g kompom aku nda payah jogging behapa... cukup dahsyat dah exercise yang ku lakukan... hahaha... mun kan tdur kan, kamu tau apa??? paksa tah ku mengelilingi bilik tu mencari tmpt yg ada servis walau tah 1 bar sj!!! memadai tah tueee... supaya my P.A blh miskol aku utk bangunkan aku kaja... aku ani tdooo, tdooo mati... hahaha...

Tiada ulasan: