Khamis, 27 November 2008

BBQ STEAMBOAT...

Candid!!! tecium urg bekantut bau jaring!!! membari menyasal bah!!! tp kan my lips ah PINK jua... hihihi

Liat muaku sebelum makan ah... kurus jua tuee... kang kamu liat afta makan... wait seminit!!! and sekali lg... senyuman I itu di perbuat dr plastik yg mahal harganya;p

Kami dinner di Red Chilli Restaurant di Kiulap... wit Addy / Q / Zaty si sigau... hehehe... Q belanja kami... $9.90 per head... murah jua tue... puas kami mengasak eh... sampai ku liat parutku... aik!!! napa pusat ku mcm dua buting ani... 'membual'

Ani 40% dr apa yg ku makan... selebihnya nda blh liat... hihihi

Wow~~~ nyaman eyhhh... tp ganya yg ku sasak, beperancitan bah minyak nya, bau dapur selajur baju ku bah... and si Addy lg... aku yg masak ia tau makan... kuwang ajoooo sungguh budak itew~~~ mental x ku... apa pedahnya aku mengganas den ia ku karat2 den ku guring di tambak ah!!!

Chubby kan aku??? baru makan sikit tuee... Eshhh!!! tensen ku eyh... btw tueeee 'nunjuk kai jari kaki ibu, aik!!! mcm slh bnyinya... mean ibu jari kaki...' tuuueee yg baju merah ah, mcm ia kana rasuk cara nya bediri ah, mbri ijap!!! mcm ia teliat daging mantah bedarah2 kan di NGAPPP nyaaa...

Bida upanya mua ku ah... muahaha

3 bujang lapok @ 3 dara pingitan!!! terserah biskita menilai... Ngeeee

Burrkkkkk~~~ setelah selesai santap... kanyang eyh... tenks again Mr Q... murah rijikimu... amin;))

Mengadap laptop kajap... update blog hehehe... pas makan kami balik... aku nda mau aher mulih... and sampai umah nda mau tdur nyamu... dr kul 1pm ku bangun til now 7.09mlm aku alum tdoooo... gila!!! more den 24hrz aku alum tdoo... kurang aing ku ni kang... ani ja ku rasa mcm damam... hehehe... ok malas Abg banyak komen sini ani eh... tatap aja pic itew... Daaaa - chup chup... btw if kamu kan bawa aku makan lepak mana2 n belanja aku silakan ok... u knw my number... so nda paham2... koling2 laaaa ok... hihihi... 'salam cium tangan'

Tiada ulasan: