Rabu, 19 November 2008

PICTURESUCANTMISS!!!

Hallo semua... hehehe... ekceli kan aku ani lama dah nda cek email bah... sekali ku buka nah!!! melumpuk labih 7000 email kan di buka... atu banar!!! sdikit lg biji mata ku tepelanting keluar dr kelopaknya... hehehe... tp kan ada bnyk jua email yg buat aku senyum dan tekanang zaman2 dulu... iyeee~~~ mcm aku luan2 tua udah kan... huh... age juz a number... lalalala... nah di bwh ani mayB ada pic yg boleh buat biskita senyum atau taus flashback zaman kanak2 atu...

Ani pic pertama... kalau dulu masa kanak2 begunting kadai LINGKA!!! bg laki2 laa, bini2 nda ku pasti ah... dulu $2 ganya tuee... betanya ku ke biskita... ada kah biskita menangis dulu masa kana gunting rambut atu??? hahaha... awu kan menangis??? nda plg smua tp segelintirnya temasuk aku... tp klw di pikir balik kenapa tah tani menangis atu ah??? takut kan LINGKA atu x... antah laaa... kenangan semua atu...

Hahaha... ani lg satu klw nmpk patung2 maskot miani bejalan, kitani menangis... ketakutan!!! ada yg suka ada yg takut... sampai lari nda cukup batis atau betapuk belakang badan indung bapanya... muahahaha... asteee~~~ apa tah kan di takutkan patung miani ani... bkn nya membunuh pun... tp kan kamu kan tau 1 rahsia??? hehehe... nda ku tau ah... aku smpai ani nda berani mengampiri maskot miani ani, nda ku tau kenapa... kan ku ckp takut, nda jua... tp aku sedaya upaya menjauhi maskot ani... hajat ati mau kan menakul2 patung maskot ah... p ijap ku bah... hehehe... di JP slalu kan ada clown bekeliaran di taman ah, mana ku berani mengaga tue... blh ku marah tu mun ia majal ngaga aku... keh3... malu ku pulang nah!!!

Ani pun sama... segala mcm barang yg blh di gunakan and di sarungkan ke badan, asak sj... perasaan tani comel tah dulu atu... hahaha... kain sarung babu pun di pakai arah kepala... aku ekceli ada 1 cerita jua psl brg2 nda sepatutnya ku pakai ani tp ku pakai den pastu jd hancur brg tuee... p kan aku malu kan cerita, yg tau cerita ani aku n my sis sj... muahahaha;p

Ngeee... be injik di sekolah... iya tah paling di takutkan jua niee... klw blh lari bah, lari tani tuee... n klw tani tau andang awal ada org sepital kan dtg menginjik... kompom ada yg be alasan nda dtg sekolah... nda jiaaaa??? hehehe... so cemana??? tekanang balik cerita dulu atu??? senyum tah biskita??? hahaha... cali klw di ingt2 kan???

3 ulasan:

GadisKasutConverse berkata...

cute amat!!
hehehe...........

AL!FF FA!ZAL berkata...

tengok orang la reen... apa khbr niee.. lama sgt tak sembang kan??? sehat???

GadisKasutConverse berkata...

tgk org yg mana ni?
aleep ke?rasanye x cute kot.
hahaha:P

ala..sapelah kiter kn?bkn dj popular nk sembang2 kn?hu3..:D

Alhamdulillah,br baik dr demam.demam rindulah ni:P
ekekeke..