Khamis, 20 November 2008

I'm Sorry Goodbye

sebelum bertemu denganmu diriku bahagia
semenjak bertemu denganmu ku makin bahagia
semakin lama aku semakin tau tentang engkau
sedikit kecewa ternyata engkau tak baik

pertama tama semua manis yang engkau berikan
membuat aku merasakan cinta sebenarnya
semakin hari semakin terungkap yang sesungguhnya
kumakin kecewa ternyata kau penuh dusta

maafkan ku harus pergi ku tak suka dengan ini
aku tak bodoh seperti kekasihmu yang lain
terimakasih oh Tuhan tunjukkan siapa dia
maaf kita putus so thank you so much i’m sorry good bye

seribu cara kau membuatku dengan puitis
tapi kau lupa bahwaku juga manusia yang punya mata
perihnya hati dan perasaan
maaf aku pergi dan takkan untukmu lagi
(i’m sorry good bye)

ku tak suka dengan ini
aku tak bodoh
maafkan ku harus pergi
tak seperti kekasihmu yang lain
terimakasih oh Tuhan tunjukkan siapa dia
maaf kita putus so thank you so much
i’m sorry good bye
- aku tau pulang aku atu kelambatan tp mcm aku pernah ckp, aku nda pernah kelawaan jua lagu ani... tp afta Bombay nyanyi aku suka den afta Emel nyanyi baru ku menghayati liriknya... I'm touching!!! dnt knw y... aku masa ni angau kali... tp takut ngan kecewa... lalalala... adakah aku terlalu emosi??? who cares??? Ngeeee

Tiada ulasan: