Selasa, 25 November 2008

TuGaSaN NaDa PeDaH... - TaGGeD bY ReeN

1. List these rules on your blog.
>nda payah… kusut ja pala utak mikir... hihihi

2. Share 8 facts about yourself on your blog.
>takut yang telampau dengan guruh dan kilat… nda tau napa… p aku leh sawan tueee
>luaran nampak happy… dalaman hanya aku yg tahu… wah!!! muahaha
>gigiran… hahaha… kan tau cana mulanya??? Malas ku cerita… pikir kan sendiri…
>banyak keluarga angkat!!! Adi angkat, abg angkat, kaka angkat… bapa angkat, mama angkat… tp aku syg dorang mcm aku syg diriku… mwhzzzz
>suka marung2 tp dlm hati napa tah aku ani marung2 sj ah… ermmm…
>beckp kdg2 luar dr imaginasi normal!!! plus slalu mental tp manja... Ngeee... so wat???
>karit duit tp nda karit ilmu… persoalannya… banyak sgt ka ilmu yg ku ada… hahaha
>PERFECTIONIST!!!

3. Tell 6 unspectacular quirks of yours.
>suka beceramin – ceramin pun sangal meliat mua ku…
>slalu bg semangat arah org tp diri sndiri kurang keyakinan diri
>aku mau tumbuh jambang… tp aku keturunan nda bebulu labat!!! Muahahaha… gud for me ka tue???
>klw tdur tmpt nda biasa… msti pyh kan tdo… mcm2 dlm utak… ada hantu tah apa tah… ngek ngok kan??? – and b4 tdo if ada org subalahku… aku msti beckp n msti di layan… klw nda kana layan aku nyanyi apa sj lagu, mcm cd rusak tah tuee… smpai zzzzzzzz… cute kan aku??? hahaha
>dlm wallet nda blh ada duit bnyk… mun nda msti ku balikan barang2 nda bepaedah…
>kan jadi lelaki yg soft spoken… tp nda dpt… msti jua teriak2… hakikatnya suaraku ja mcm oba!!! Tp hatiku baik… pecaya laaaaaa~~~ n takut kan ngurat bini2 takut nda kana layan, kang kana ucap perasan… huh!!! Nasib baik 6 sj di mintanya… mun kan ku list kan… sampai lumpuh jari ku menaip niee… hehehe

4. Tag 7 persons at the end of your postby leaving their names as well as links to their blogs.
>siapa2 sj mau… mls ku mikir, nada untungnya pun… but if u wanna try... go head syg~~~ n now aku kan tagged si Hill, Addy, Diddy, Zack, Najji, Fecca sayang, Mango... cukup 7 urg kan??? yg lain2 mun mau taruskan ah... hehe p gtau aku, n aku kan baca...

5. Link the person who tagged you.
>ReeN

6. Leave a comment for each blogger.
>nada masa ku… my tym is LIMITED!!! ‘pakai spek hitam den tinggalkan press’ hehehe

2 ulasan:

GadisKasutConverse berkata...

terimas qaseh kerana telah pun menjwb!
hehehe:P
lwk2 jwb anda;)

p/s sekadar suka2+dh phm cket2 bah brunei even still merangkak2;)

AL!FF FA!ZAL berkata...

sma2 qaseh... gag ada masalah kok.. guee lagi rajin td;p
wahh bagus laa dh paham ckp brunei... slowly ok;p