Jumaat, 28 November 2008

PlastiC SurgerY!!!

Sambil2 ku kana operesen... sampat ku begambar... kan mancung kan idung, sama membasar kan mata ku yg sepet ani... and menegangkan kulit muaku yang kandur ah... iyeee~~~ jgn belurus buiii... aku facial ganya... sakit x ah... sebulan labih ku nda facial ah banyak taus black-head ku... ni segar dikit jua asanya mua...

Konon2 kan ketawa sopan... hahaha... tp mcm lanj* sj usulku nah!!! mun ku nda membuat ulah miani ani, terasa batah kali kan limpang2 nda pedah2... tetdur lagi ku bekuruh2 tu masa mula2 kana facial ah... pisan eh, smpai pekerja nya ceritakan lg tu aku bekuruh belagu... talooo!!! tp bila partnya mengurik2 blackhead, tebangun taus eh, nada peluang kan tdo nyamu bila namanya sakit!!!

Afta facial!!! sementara nunggu bas!!! nada laa... sementara nunggu Ryan & Addy membali eskrim di Dreamcones... aku nda mau bali... nda suka makan eskrim... ikut mood~~~ btw dorang Addy & Ryan dgn kan aku td facial tp dorang liat wayang sementara menunggu... hehehe

Aku atu angan2 sampai bila tah ku sorang2 ani... bila kah ada yg te-syg sama aku... mihir bunyinya ka??? muahahaha... sekali ada paparazzi snap pic ku... nasib jua nda bida candid ku atu;p lalalala

Slalu2 tah belajar mengambil pic sendiri ah... bila ku liat2 pic ani, mcm aku atu pelancong tah pulang... dengan te hanggung beg ke sana ke mari... hehehe... bnyk yg tanya, apa ada dlm beg ku atu... barang2 ni eh... nda kan org x ku simpan dlm beg??? Ngeee...

Tiada ulasan: