Rabu, 31 Disember 2008

bYe bYe 2.0.0.8

Salam semua nya... hehehe... ani komen ku yang terakhir utk tahun 2008... selepas ani kitani kan melangkah tahun 2009... cemana ku kan mulakan cerita ah... masuk 2009 ani kan masuk 8 tahun dah ku jadi DJ di PelangiFm... and dr masa ke semasa makin banyak pendengar baru dan lama jua yang masih setia sama kami... Jujurnya aku hargai semua sokongan biskita khas nya utk aku dan am nya utk PelangiFm... kaja mcm kami ani yang siuknya, ada banyak kawan dan family jadinya... aku sj masa ni nda tau berapa banyak family dah ku ada... suka suka suka... pendengar Pelangi Fm semua kawan2 saya tuuuu... hihihi..
Sepanjang 2008, banyak perkara suka duka berlaku dalam hidupku... yang pahit, yang manis, yang lunyai, yang parah, yang bebau... semua la ada... atu tah namanya asam garam kehidupan kan??? biasa tu eyhhh... tp apa yg ku tau, setiap yang buruk berlaku bagi kitani atu, ada hikmah di sebaliknya... dan yakin ku ada kebahagiaan datang... N banyak perkara yang aku batah dah nda buat tp aku buat diz year... if dulu rakan dj yang aku rapat Diddy and Zaty tp krg ani dnt knw y... jarang dah kami hang-out sama2... Zaty bz dengan lyf nya, Diddy sibuk dengan cintanya x... tp aku rapat wit Ryan, Addy and adik baru saya Mr Q, my protege yang saya banggakan, walau pun nda banyak bangga ku tp boleh laaaa - can dooo laaa 'tepis mic' hahahaha... pesanan saya saja jgn oba kunpidin - sap nyangku besederhana dlm apapun... tp kan ia ani kadang2 karit tp selalu nda plg... karit lg aku, hehehe... si Awang Addy ani selalu dgn kan aku jua ke mana2, merungut plg ya, tapi mau jua ya... aku kan mengada-ngada... gagaga... Ryan... ermmm manusia spesis chipmunk yang perasan cumil tp nda punnnn~~~ hehehe... ia ani ada krisis identiti nieee... hehehe, nada laa... esen saya ja... ia ani slalu jua ni membakar semangat saya utk lebih kunpidin... banar tu nya si Addy ia ani penuh dengan pemikiran positif, tp kdg luan beuri jua... membari kan menyepakzzzz =p - apapun dorang ani mcm adi2 ku... iatah dorang takut if saya dah ada yg istimewa ani, takut aku nda telayan... aku try laaa utk nda... aku akan layan semua org macam biasa... Ngeeee... Insya Allah...
Yang penting jua 2008 ani banyak rezeki masuk dlm akaun bank ku bah... Mula dengan emcee for Pentarama anjuran Jabatan Penerangan, den ada offer TV lg utk Aksi Video wit Taufik... raya program, plus Pre-Event Rapsody, Simfoni Tanahair dan banyak lagi la, nda g tetaip semua di sini... and diz yer saya tercalon sebagai DJ Lelaki Popular 2008 Anugerah RTB, wish me best of luck ah... and diz yer jua saya dapat apa yang di cari2 selama ani... mudahan ia pilihan yang tepat bukan sekadar suka2... and diz year jua aku dpt jumpa balik kawan2 lama saya yg ku sayang berabisssss... malas ku sabut nama, dorang tau sapa dorang... mun mau tau cek ja balik post blog ku sebelum ani... hehehe, taun ani jua aku dpt beraya dgn family ku ter chinta setelah betaun nda sama2 coz nada kesempatan bah... dan banyak lagi laaa... nda ku tau apa kan ku ceta dah... so guys HAPPY NEW YEAR 2009 - semoga kehidupan kitani akan lebih baik dr taun sebelumnya... Amin~~~ GUD BYE 2008 and GUD LUCK FOR 2009 =)

Tiada ulasan: