Selasa, 30 Disember 2008

MiLiN LaUnCHiNg aLbUm

MiLiN sedang belagu dengan penuh perasan... eh slh taip saya bah... mean penuh perasaan hehehe... lagu SENYUMAN DALAM KEGELAPAN... saya suka tu liriknya~~~

ALiFF & MiLiN feat P2F contestants... kewl~~~ luv u guys...

Wawawa... lama saya nda jumpa Dang Siti ani... last masa emcee Pentarama bulan July... lama ka tueee??? keh3... bulih laaa =p miss u darlink!!!

Beterabur mua kami di Mall ah... mana aku kan??? aku nda nampak punnnnn!!!

ALiFF wit MNC & One-D...

AsDe / ALiFF / DaYaT... saja migang2 badan JUARA ah... mana tau ada sukut nya melakat arahku... hehehehe...

Lalalala... bersama dengan TOP 3 p2f musim ke-2... Friendly gurl Ina, Beauty DiLa & Cutey DaYaT... to DaYaT - bila kan bawa aku naik mentuka baru ah, sama bila kan nyuruh aku duduk arah sofa baru sambil meliat tibi baru... hahaha... Tahniah chinta2 ku... ingat!!! jangan sombonk ok... abg marah tuuuu... =p

Luvly Ezah / Beauty Dila (ada org ckp ia mcm Dayang Nurfaizah) keh3 / Stylo AsDe / DaYaT yang comel & cali... Lalala... / Kewl AJ... - pesanan saya ah... to AJ & Ezah la esp more frenly lagi... tu nah belajar dr Tangahnya Dayat, Liau Asde & Babu DiLa ah... keh3... - aku pulang sangal melayan =p esenku bah...

Cak!!!

Huhu... wit my best bratha... mulutnya membari kan menjait ni kang ani... ND... kurus ko balik brooo... maintain tah... jgn kan mengasak sj... hehehe

Perasan kamu pic ani be-edit??? hehehe... sj men-try bah... p pastu malas cia saya kan edit sal nda mau... mental ku ulehnya... so ku post ja pic nda be-edit... hehehe... wit Dheka & Yumi d gigiran guy... cali bah... p ksian jua saya ngajutkan ia... sorry Yumi... and sorry kalau salah eja nama ah... jgn saya di saman... =)

Emcee on dat day ALiFF & ZaCk wit our P.A (personal assistant) Madam Addy... tenks Addy... Lalalala and utk MiLiN, congratez... so biskita kan bali album MiLiN memang nda menyasal dengan harga $15... lagu2nya best semua... boleh masuk arah phuturephase production punya website... tu cek arah link ku ah... cari sendiri ah... Ngeeee 'kes malas' Daaaaaa

Tiada ulasan: