Khamis, 25 Disember 2008

PHOTO! SHOOT! ANUGERAH! RTB! 2008!

Zura sedang di touch-up!!! sampai ilang sun glass nya... tp mcm aku yg luan2 panik n sibuk mencari... hehehe... bek jua dpt, mun nda naleh saya mendangar nyanyah nya... tp kan ia masih kewl... hahaha... iatah tu Zura... len x jan beampaian barang atu... Ngeeee

Yanti / Zura / AliFF / Dafy - sebelum stat photo shoot...

Sesi begossip hehehe... no lah!!! bual2 kosong aja sambil kami di hidangkan aing kosong... hehehe

Dat is Yanti... sedang me 'mosing' kan dirinya dengan busana ping!!! hahaha

Fakhrul Razi & Me - Fakhrul calon penyanyi lelaki popular 2008

Antara baju yang saya bawa utk photo shoot... mean yang beampai atas kerusi itew~~~

Ani sesi photo shoot menggunakan kamera sendirian berhad... hehehe...

Dua manusia bersalutkan kain warna pink... Yanti & Fakhrul Razi...

Wah!!! Zura dengan bangga nya menggambar dirinya sendiri... hehehe... di belakang itu adalah saya... hahaha... tp lawa ah pic ani... suka jua ku tue... tenks Zura...

Fakhrul Razi menggayakan pakaian yg di belinya sendiri... hehehe

Meliat pic2 yg di ambil tadi... naleh nyamu begambar ah... 4 jam bah!!! lalah nyinta...

Zye our photographer... she's talented bah... and fotogenik eyh... hehehe

Betapa akrabnya kami... Dj Dafy gatal belakang, saya bah menggarukan... Dj Aliff gatal belakang... saya jua menggaru... keh3

Kandid 1 !!!

Kandid 2 !!!

Kandid 3 !!!

Kandid 4 !!!

Kandid 5 !!!

Kandid 6 !!!

Kandid 7 !!!

Aliff wit d photographerzzz... Sis Zye & Bro Hafiz~~~ sorry if I salah eja nama ah... hehehe

Again wit dua jurugambar yang muda dan berbakatz ini... hehehe... dat gurl fotogenik banar kan??? so cute eyhhh~~~ Ngeee... tenks to everybody... dont forget to vote for us~~~ I Lap U!!! Naleh kami nyamu banarnya tp FUN... siuk la... bkn slalu jumpa mcm ani... hehehe, bizi berabis ku lately ani... and my schedule full sampai Mac 2009!!! Its WOW jua tueee... kaya aku kaya... amin =p keh3

Tiada ulasan: