Khamis, 4 Disember 2008

INI LAH DIRIKU YANG SEBENAR - SIARAN ULANGAN...

1. Perangai awda yang sebenarnya…
Aku suka beibun, nda suka stress2 so jangan buat aku stress.. gila2.. nda suka liat kan diri ada masalah, baik hati sangat2.. mudah simpati dengan org2 tua, anak yatim, kanak2 istimewa.. sensitif, penyayang dan boleh jadi pembanci bravis.. pemalu.. hehe.. manja p ganas.. laki2 ngan bini2.. dua2 sama ku layan seperti biasa tanpa ada unsur ketidak adilan.. dan aku bukan manusia yang romantik… i dnt like dat situation.. aku suka gelak ketawa shj.. hehe
2 Komen sikit tentang partner awda…
Zaty - huhu.. bini2 ani kabal.. apa pun ku cakap, apapun ku ucap ia maintain ja.. ramai org cakap kami becinta… well gosip murahan… malas dah ku komen.. reality kami nda becinta.. paling cali kalau org cakap kami romantik… tampik parutku ktawa mendangar.. punya lah gawah2 kami berungkup dlm studio atu.. betatak ganya nda.. still org cakap kami romantik.. well mcm yang ku cakap td.. zaty ia funny p kadang2 ia suka meng complicated kan cerita.. huh… biasalah zaty lagi~~~~ daaaa… ada lah sekali dua ia nangis oleh ku sal ibunan ku hehe.. kamu kan tau… bukan ia sj yang ku buli.. yg lain2 pun sama jua nya… p off air la.. hehe
Ryan - ini salah seorang manusia kartun.. kaja sama ia pun best jua… ada la sikit kimia atu.. njoy la duty sama ia.. ia ani sebenarnya ku galar zaty laki2.. sal ia ani pun kabal kalau ku buli on air.. hehe.. p krg ani ia bz sj so jarang la kami duty sama2…
Diddy - huh.. ani lagi manusia kartun ciptaan terkini… apa sj kata2 keluar dari mulut ku sengih2 tia tu meliat kan giginya yang nda berapa rata ah… hehe… ketawa, ketawa dan ketawa.. iatah gnya tau nya… dorang ani selalu ku asut untuk ngacau zaty nie… mangsa kejutan eletrik ni kdia ani… jantung nya mana g berapa sihat tue.. kan tau knapa? tanya ia sendiri la.. keke
Addy - Aku jarang duty sama ia ani, bru dua kali rasaku... tp ia ani mun kan duty sama aku, ijap2 an tia... mcm tah aku ani Beyonce... hehehe... ia ani pun spesis Zaty laki2... kabal jua... ia terima sj apa pun hujah2 yg kuar dr mulutku... p kdg2 aku tau ia sasak berabis... p aku buat bodo jaa... ambil hatinya supaya ia nda jadi marah... Ngeee... 1 lagi, ia ani dulu lelaki normal p krg ani nda g berapa baik pius nya... ia ada penyakit GIGIRAN dah kang ani... dulu mana ada tuee... ntah!!! knapa kah ya... p ia ani antara org yg slalu mau tolong gue donk... bnyk jasanya ni kan ku kanang... mun ku sakit nnti di sepital, aku mau ia nurse yg jaga aku... ia kan bakal nurse terpimpin... muahaha
3. Penyampai Pelangifm yang selalu mengusik awda…??
Hahahahahaha.. lawak soalan ani.. nda ada yang berani… mun berani pun.. maritah siapa ngacau siapa…hehe.. mcm kejam jua bunyi nya aku tu ah.. well c sentel aka zack.. coz ia ani kalau ku buli.. ada tia tangannya tu mulas telinga ku.. alah2 an…jangan liat ia kurus cekeding atu p tulangnya kuat tue. shakit tu mun ia nganu aku.. hehe
4. Perkara paling pelik yang awda pernah lakukan di dalam konti?
Banyak… antaranya sanggup betapuk belakang tabir tym zaty kuar dari studio den bila ia duduk aku kajutkan ia.. ia teriak sampai latar dinding studio.. esok taus repair.. huh.. bebubut ngan c lydia d studio.. ia bubut aku ngan payung sal aku ngacau ia… hehe.. atu pun bini2 ah.. jan liat ia kurus.. tp tenaga nya sungguh luar biasa… apa lagi ah.. lupa tutup mic den aku ikut nyanyi lagu bunga2 cinta..penuh perasaan beb.. aku mendangar sambil dlm hati berkata.. suara laki2 mana lagi yang bida ani, banyak sms masuk mbagitau.. wawawa.. aku malu.. rupanya swaraku sndiri, nah ko.. menghina diri sendiri plg ku.. keke, satu brunei te dangar haha.. malu ku eh… banyak g la… nda muat mun ku becerita sini ani.. well semua nya jadi pengajaran dan kenangan
5. Katakan awda menganggotai dalam satu kumpulan, awda pilih kumpulan mana? Kenapa?
Antah ah
6. Aset berharga pada anggota badan awda….
Banyak.. antaranya mulut.. mun ndada mulut ku ani.. nda ku beusin tu… gerenti ku kana buang kaja.. hehe.. jauh palis!!!! nda cali kediaku ah…
7. Bau yang awda paling tak tahan?
Segala spesis bau yang tidak boleh di maafkan seperti bau ketiak hangit yang maha dashyat yang mengkali bulu nya betumbiran, bau mulut mcm bau longkang nda bgusuk, bau kaki yang membunuh dan sewaktu dengannya…
8. Awda merupakan seorang atlet Olimpik, awda akan beraksi dalam sukan…
Gimrama… hahahahahahaha atau lari dlm guni sambil menganyam ketupat
9. Kalau main bola jersi nombor?
Empat belas! suka hati ku la.. aku mau nombor ani.. huhu
10. Artis Brunei yang awda ingin berduet?
Putri Norizah sama Maria.. psl dorang kan popular dan banyak peminat.. dpt jua ku menumpang glamour dorang.. den dpt jua menutupi suara ku yang nda lawa ani.. haha - if kumpulan A band once keh3
11. Kali terakhir awda menipu. Bila? Di mana? Mengapa? Siapa?
Fuhhh.. aku nda pandai menipu ani bah.. Tuhan marah dan kali terakhir ni masa ku menaip ani.. siapa? kamu yang membaca ani la.. keke
12. Katakan awda dilahirkan sebagai seorang berbangsa Jepun, nama awda ialah..
Kurasa indada

- soalan di atas ku ambil dari Hotfm & ada sedikit yang ku ubah.. so jangan ada yang tuduh aku ciplak.. tau ku aku ciplak.. nda payah di bagitau lagi… hehe..

Tiada ulasan: