Rabu, 3 Disember 2008

TaGGeD by HiLL - JAWAPAN MINTA BUNUH!!!

1. What’s the relationship of you and her/him?
- Ia ani ekceli bakas supir ku, x ku naikkan pangkat jd tukang jaga gate… den now ia becita2 kan jadi penyanyi… so dulur cia and we r bratha’s… keh3

2. Your 5 impressions towards her/him?
- Vain!!! / Bighah / Gigiran tahap langit ke 7 / Ia fanatic Ziana Zain tp Ziana Zain nda minat ia muahaha / Stylish – can do laaaa;p

3. The most memorable things she/he have said to you.
- Ia tanya aku – bang~~ bang~~ kenapa kita hensem dan jadi rebutan smua org ani kan??? Den aku jawap… So wat??? Jeles ka??? 'tolakkan ia smpai tejungkang' muahahaha

4. The most memorable things she/he had done for you.
- Care & concern… n ia ani nyanyah bukan mak nyah tp nyanyah!!! Ada beza tu… ngam ka jawapan ku ah??? hihihi

5. If she/he becomes your lover, you will:
- Gila tu eyh… gerenti ku kana daup uleh niniku, kana ikat arah tiang!!! Den dorang ckp… nda g ada bini2 di bumi ani, kan becinta sama si HiLL!!! Nah biut mulutku kana daup lg utk ke sekian kali nya… mun kan sama laki2 pun jgn deyhhh si HiLL... apa kelas!!! 'panjangkan dagu' DAVID BECKHAM ka, BRAD PITT ka, RAIN ka, ani si HiLL??? duii maaa... nda membari untung~~~ lalalala

6. If she/he becomes your enemy, you will:
- Ku tarik rambutnya, ku tampar bibirnya, ku tapuk mic di bumi ani biar ia nda dpt belagu!!! And semua pengalaman ku menyaksikan movie2 ganas mcm SAW, WRONG TURN and yang sama waktu dengannya akan ku praktikkan ke atas dirinya!!! Tp itu semua cuma mimpi… tdk mungkin bermusuh… I tak suka cari musuh ok!!! ‘NEXT QUESTION PLZ’

7. If she/he becomes your love, she/he has to improve on:
- Huh!!! Bukan improve tp reduce… reduce GIGIRAN nya ah… tahap maksima… aku pun kadang malu olehnya… hehehe

8. If she/he becomes your enemy, the reason is:
- MayB psl ia mencuri line internet ku seperti apa yg di lakukannya pada jiran subalah rumahnya ketika ini… opssss ‘takup mulut’

9. The most desirable thing to do on him/her is:
- Be a good bratha forever… - sweet eh aku ah… hehehe – copy paste jawapanku ah… hahaha

10. The overall impression of him/her is:
- Kan ku ckp cali nda jua berapa, cali lagi aku, kan ku ckp kiyut, kiyut lg aku, kan ku ckp tinggi, tinggi lagi aku, kan ku ckp pemes, pemes lagi aku… ermmm… well!!! Yeaaa I knw manusia tiada yg sempurna, serba kekurangan kan??? Keh3 – no lah… ia baik sgt & menghargai org2 sekelilingnya… atu yg ku rasa la… PUAS???
- Soalan selebihnya sila semak jawapan di bawah... tq very much 'sign otograph den umban keratas otograph'

2 ulasan:

Hill Zaini berkata...

LOL!!! Sesungguhnya balasan tag mu ini menyakitkan hati ku. Tapi aku sukaaa! hahaha!!! gulik2 ku tawa. lol. Especially the part tapuk mic ah. Hahaha!!! Mcm, nada lagi hala tuju hidupku tu if semua mic d dunia ani kna tapuk. Hahaha!!!

N also, AKU INDA CURI WIRELESS ORG SEBALAH AH!!!!!!! *cucuk2 Abg Aliff sambil memarak2kan mata*

AL!FF FA!ZAL berkata...

uhuk2... i cuma ckp benda yang betul... lalalala... marakkan mata?? duiii nda takut pun... keh3