Isnin, 1 Disember 2008

TaGGeD bY ShAkRi...

1.Each blogger must post this rules.
2.Each blogger must being with ten facts about them.
3.Other blogger who are also tagged must also state the rules and ten facts about themselves.
4.You must choose ten people to give this award to and list their names at the end.
5.It is essential that tag is left at their tag boards,letting them know about the award they've received.

TEN FACTS ABOUT ME:TEN PEOPLE I'M GOING TO TAG:
  1. Aku inda dpt meliat org tua atau apa2 org yang membari kesian minta sedakah, klw ku kaya ku suruh tinggal di rumah ku tue, nda payah minta sedakah lg… hehehe
  2. Aku suka lepak tempat warung2 and nda suka lepak tmpt cafĂ© atau yg sama waktu dengannya, aku low profile… tmpt murah2 pun ok… hehehe… di mana ku blh beriuh di sana lagi beshhh…
  3. Aku syg dgn org yg syg aku… 10 ia syg aku, aku 100 kali syg kan ia… tp aku paling banci dgn manusia lupa diri and nda menghargai apa yg tani buat!!! Manusia cemani harusnya di rejam smpai mati… Ngeee… ganas ani wah!!!
  4. Trauma dengan sejenis penyakit kelampuh-lampuhan!!!
  5. Suka di beri perhatian tp nda berapa suka membari perhatian… paham ka??? Lalalala
  6. Duit ku banyak cana pun, nda pandai cukup tue… Kenapa tu ah???
  7. Gila shopping!!! Mun shopping dgn aku jgn betebiat bejalan… ku tinggalkan!!!
  8. Sarcastic!!! So sapa yg nda paham kompom mengamuk… tp setakat ani kawan2 ku paham aku beibun dgn drg… and jgn buat aku marah coz aku jarang marah banar2, marah esen2 slalu… hehehe
  9. Aku paling meluat dengan pengampu!!! Ndada kaja lain ka???
  10. Aku pemalu tp blh jadi nda tau malu bila udah biasa… hahaha, and aku gila2 tp balum lagi gila!!!
TEN PEOPLE I'M GOING TO TAG:
Sapa saja yang rasa dirinya TOP 10 di hati ku… wah!!! Romantic eh abg atu… jgn nda galat~~~

Tiada ulasan: