Isnin, 12 Januari 2009

bOwLiNg aGaiN!!! - kes nyanyat!!!

Lalala... ramai kan kami... nda ku pernah2 main bowling belawan sampai 10 orang... hehehe... tp siuk... main nda begagas and lambat abis... kes nyanyat main bah niee... rasaku baru jua berapa hari lapas kami main... ani majal lagi main... ketagihan eyh... mulanya kan main 2 games p lastnya jadi 3 games... siukkkkkk 'teriak labang2' hahaha 1st game aku no dua, 2nd & 3rd game aku juara buiiii... and dpt easi card from my MaMa... keh3... and bangga ku becaita aku strike 4 kali turut2... sakai jua saya tuuu... main lagi bahhhhhhhh... plzzzzzz =p

Wa'ie sedang tekun meliat bola nya yang menuju longkang... keh3... ndadalah... handal ya malam atu... tapi still aku manang... muahaha... anak Thailand niee... liat ja seluarnya ah... ragat tah perasahannya tueee... hihihi...

Si Awang gigiran - Oh mak kau @ Oh ur mother... hehehe... afta pic ni di ambil sebenarnya ia te habab beguling2 masuk melanggar pin bowling... keh3... yesssss!!! aku berjaya membual~~~ dan kamu konon2 belakun pecaya ja ckp saya tu ah... Ngeee - AhaksSsSsS

3 budak yang istimewa... hehehe... kamu tau apa??? aku ani nda suka makan ice cream n cheese... tp on dat nyt kan... aku makan ice cream 2 cawan, makan double cheese antah berapa banyak... esh3... paning kali ku banarnya muleh ah... tp ku tahan... aku kan kabal!!!

Peace - ani antara makhluk2 Tuhan yang berjaya ku tewaskan dalam pertandingan itew~~~ muahahaha

Nuyul uiiii Nuyul... jgn tah di tunggu bola atu... kompom nda kana tue... longkang adalah peberet mu... keh3... bak kata si Adexxxx... Ahakzzz muahahaha

Dari belakang - Dhirah & Pirah / Dari dapan - BB & Nurul... 4 dara pingitan =p

3 stooges... Ngeee antara wajah2 mereka yang kalah... di bibir senyum tp di hati kuciwa kerana kalah... wahhhh!!! aku berjaya berbangga dengan diriku sendiri... Lalalala

Me & my luvly Nurul... kegemaran nya betasbih di serata tempat... tdk kira di mana berada... awuuuu... banar... SUMPAH!!! kan Nurul kan???

Wahhhh dat is my Abah jua... I luv diz pic eyh... mcm lawa kan... ganya bit blurry laaa... lagging kali dah camera tu mcm Tuan nya... hahaha... well aku suka main bowling dgn dorang sal main sama dorang tiba2 aku mcm handal walau pun nda tersangat handal tp lawan dorang si Q & Addy mcm kalah cia ku... heran saya eyh... apapun aku ada satu request utk Tuan punya bowling ah... turunkan bah harganya $3 satu game... hehehehe atau atau atau... FREE!!! aku tau kamu pun setuju kan??? jgn tah kan eksen deyh...

Tiada ulasan: