Selasa, 13 Januari 2009

Who Is Your Role Model???

Try it without looking the answer
1) Pick ur favourite number between 1-9
2) Multiply by 3 then
3) Add 3, then again multiply by 3
4) You'll get 2 or 3 digit number
5) Add the digits together
Now dapat dah jawapan nya??? sekali siapa tah nah role model biskita???
1) Einstein Nelson
2) Mandela
3) Osama bin Laden
4) Tom Cruise
5) Bill Gates
6) Dato K
7) Ketua Kampung kamu
8) Barack Obama
9) Dj ALiFF
10) Brad Pitt
Keh3... aku kah role model kamu??? 'sipu2 sambil karap2 mata' hahaha... kamu ani membuat kediaku malu tah pulang... aku ani nda pulang stidi sangat, jgn deyh smpai jadikan aku role model... aku ani manusia biasa jua nda lapas dr melakukan kesilapan, bnyk masih kekurangan ku... iyeeee... EMO~~~ hahaha tp mun atu jua kamu mau, aku blh buat apa... ckp terima kasih saja... Lap u more =p muahahaha... sebenarnya aku ani masuk blog si Kurapak... x tekinjat ku kan kedidia role model ku, mcm ada yang nda kana... so ku baca sampai abis... hahahaha... berapa pun numbur pilihan kamu, tatap nama nombor 9 di hati kamu... nah!!! kana kamu sebiji... keh3... mun nda pecaya cuba tia semua numbur ah... atupun mun kamu banar2 nada kaja lain kan di buat... =))

Tiada ulasan: