Selasa, 20 Januari 2009

SELINGKUH!!!

Yahoo & Google pun pandai curang kan!!! Eshhh...

Assalammualaikum... hehehe... btw aku nda tau apa kan ku ckp... ekceli today aku kaja malam pukul 8mlm tp aku tepaksa ganti duty 2pm td... so malam ani aku free sal nda papa kan di buat, so sementara ada masa atu kan... aku pun liat dvd cerita FROM BANDUNG WITH LOVE!!! Huh... kamu tau apa??? cerita ani psl cinta yang di curangi... awu banar!!! teluan banyak dah cerita cematu tp ntah knapa... ke jiwa ku meliat cerita ani... menangis ku yooo... namanya beperasaan so menangis la... aku imagine aku kana buat cematu. Huh!!! sakit hati ku meliat bini2 atu curang, atu kan boyfren nya baik dan caring arahnya... boleh ia semudah atu jatuh cinta arah laki2 lain... Emosi ku selajur!!! Kenapa kan msti ada ketidak setiaan dlm perhubungan, mengapa manusia nda pandai puas dengan apa yg ia ada???

I wish kan, aku sebaik laki2 dlm cerita atu kalau becinta... tp kalau aku sebaik atu den aku di tipu oleh partner ku, aku nda tau cana ku menghadapi dunia ani... nda ku tau bila lagi ku kan jatuh cinta... plus aku nda tau samada aku boleh maafkan ia atau nda... walau pun ku tau udah kenapa ia buat cematu, apapun alasannya ttp jua ia curang n nda jujur dlm hubungan atu... ntah ah, jahat kah aku utk menghukum orang lain atas kesilapan dorang sendiri... bila ku liat cerita atu kan... aku nda nmpk langsung laki2 atu salah bah... ia syg kan dat gurl berabis tp cmana blh dat gurl sanggup buat ia cematu... udah atu baru kan nyasal den sadar diri!!! tp syg udah terlambat, dat guy nmpk apa yg ia sepatutnya ia nmpk... bayang kan macamana hancurnya hati dat guy kan bila nmpk gurlfren nya kissing ngan laki2 lain... Uwaaaaaaaa... nda mauuuuu...

Sorry buiii ah, emosi ku dikit bah... bukan apa, aku ani nda suka meliat cerita cinta... tp bila ku meliat cerita FROM BANDUNG WITH LOVE!!! atu, mcm kanyat2 hating ku, mcm kan ku cakapi bini2 atu... hahaha... bah ah, atu sj kan ku cerita kan, krg mun ku teruskan makin beterabur bahasaku sini ani... luahan rasa ku lapas meliat cerita atu, so mun kamu mau agatah bali dvd nya... liat sendiri ok... tata titi tutu... Pesanan saya saja utk semua... kalau ada udah orang yang kitani sayang, tani jaga ia dan sayangi ia semampunya jgn kurang dan jangan labih... atu ja... jgn melakukan sesuatu di luar keupayaan kitani... so selamat sayang menyayang... Ngeee

1 ulasan:

Mish Hawtchocolate berkata...

haha..cm menarek cite neh..

kene carik neh~

=D