Selasa, 6 Januari 2009

EmCee @ RiZQuN 040109

Begambar sementara alum org dtg... hehehe, ekceli kami ani pikir kami keaheran udah... upanya alum lg... awal masih upanya... udah tah kami pikir aher, x tym membayar parking di basement atu, keta dapan atu rusak cia lagi... adui!!! kusut saya mikir... n u knw wat??? aku bah menulak kan kereta org tu, sal ia sorang... ksian x ah... tau ku apa perasahannya... mun ku nda begagas, ku tulung lg tuee... baik kan saya atu??? 'kidum2' hehehe

Dj ALiFF bersama kakak pengantin laki2

Zaty N GieGie MnC - sebelum makan...

Enoy wit her cousin yg kan sama mua nya - btw ada cerita sebalik nya, masa di lift kan... cousin si Enoy ani ada jua... x si Zaty konon peramah la menagur... hye Enoy dan bla bla bla... majal la bini2 atu... lastnya menjawap tah dat gurl... I'm not Enoy... hahaha... atu ya membari malu... ramai x org dlm lift ah, aku lg dgn bangganya mengenawakan kedia... 'moral of d story - lain x tanya dulu' hahaha

3 kewl guyz - SWAGGA THANG DANCERS - masa menyabut nama kumpulan dorang ani, bekulut lidahku kan... x masa tu mic pon pon sebuting ganya, so aku suruh Zaty sabut nama kumpulan dorang ani, lalai kan menarik mic dr stand nya... sampai tehantuk bah mic ke bibirku... melabuk eh bunyinya =p (sakit kali!!!)

ALiFF & Zaty - yang membuat hingar bingar di Rizqun malam tueeee... hehehe... harap pengantin puas hati yeee =)

Angkat tangan gelek gelek~~~ enjoy liat persembahan bisia...

Kumpulan Gulingtangan 'GEMERSIK WARISAN MUSICAL GROUP' - bisdorang ani steady lah bg ku... usulnya mcm budak baik tp ya ampun... gawuk x ah... bukan jahat tp nakal... hehehe... mcm saya jua gila2... hehehe... we njoy kan brooo malam atu???

ALiFF feat GEMERSIK WARISAN MUSICAL GROUP

ALiFF feat MnC

MnC & GEMERSIK WARISAN MUSICAL GROUP

Budak ini berjaya membuat jantung ku kan teberanti... tym ku meliat2 gambar arah kamera ku kan, udah ku menurunkan kamera ku, tiba2 muanya bah dapan mua ku... ngurut dada ku selajur... hahaha... ia tekidum ganya... lastnya kataku 'bah lajutah abg ambil gambar' - nah! ia tah pose maut yg di baginya nah... hehehe

Bercanda di persisiran pantai~~~

ALiFF wit FazLiN

ALiFF wit BoB

ALiFF wit BeN

ALiFF wit ArMiE

ALiFF wit IshaM

Mesti dorang rasa dorang ani comel kan??? apa nya dorang nah... siuk jua begambar ani rupanya... malam atu baru dorang tau betapa bestnya begambar... hehehe...

Aku pun rasa aku comel bila ada kanak2 ikut begambar sama aku... keh3... wat eba!!!

Zaty wit GULINGTANGAN GEMERSIK WARISAN MUSICAL GROUP

Inilah pengantin yang sebenar... Tahniah di ucapkan semoga kekal ke akhir hayat... Amin =)
  • Iklan tegempar di sini hehehe... if biskita ada majlis apa2 pun n biskita mau kelainan... tu nah panggil GEMERSIK WARISAN MUSICAL GROUP - dorang main gulingtangan dengan lagu2 modern... kewl beb, mun mau biskita blh hubungi Armie di talian +6738 657361 @ +6732 462282 - feel the amazing and different excitement with them by hearing unexpected melody of Modernize Gulingtangan, selanjutnya tanya ia ah... and mun kan jemput MnC juz contact MNC's Crew Manager, Gigie directly @ +6738612350, yang paling penting... mun mau khidmat saya sebagai emcee, tau kan di mana kan menghubungi... dari blog ani pun bisa deyh... i will call u... hehehe... psl harga bulih runding tuee... Ngeee =p

Tiada ulasan: