Khamis, 29 Januari 2009

DiZ iZ D NyT!!!

25 January 2009 - Esuknya Chinese New Year kan??? Gigie MNC ada jemput utk BBQ... tp mcm semua nda dpt dtg ekceli sal ada kaja masing2 tapi at laz datang tah jua utk tdk menghampakan, aher kami ksana eh... around 9 plus x... hujan tah lg kan... bek jua aku nda drive... hehehe. Yang datang ke sana from PelangiFm... Aku, Zack, Addy & Q ja... yg lain2 nda saya tau mana bisdorang... den masa sampai sana atu ada org belagu kan... dlm hati ku 'lawa jua suara laki2 atu' sekali udah sampai sana ada band ani bah... A band once buat pesembahan upanya... hehe broo setidi eh ur voice atu, kagum saya bah~~~ lakas2 tah kuar lagu baru eyh... btw lagu2 yang dorang nyanyi on dat nyt lagu fav ku smua... mcm malam atu malam utk ku jua tuee... hehehe... tp banar eh mcm di K.L rasaku malam atu... ye la kan, di Brunei ani bila jua ada tempat makan yang ada orang main band??? ada plg p nda every week kali plus tertutup tmptnya... tp ani udah tah makan free den persembahan percuma lagi dr A band once, MNC and dancers... and bukan dorang saja ada g org lain belagu and its FUN ehhh =p - so utk keterangan lanjut... sila tatap pic di bwh ini... well3 si Faizul janji manggil kami tu mun ada show dr dorang... huhuhu... menunggu jua sy tu den masa tu request lagu tah ku tu ehhh... malam atu aku kempunan kan dgr lagu yg ku suka coz kami balik awal kul 12 tgh/mlm dorang smpai 3pg bru muleh, sal kana penjara dorang sana... hahaha... and tenks to Gigie & MNC kerana meng-invite kami... jan jara2 ah... aku suka daging kembing nya... muahahaha

A band once - penghibur kami malam atu...

Swangga Thang Dancers a.k.a Tukang Salai mlm tu hehehe

A band once RAWK!!!

Faizul vokalis A band once

Swangga Thang Dancers

Hey mannn... don't play2 ahhh... hehehe

MNC - angkat tangan gelek gelek... tu si Amir yang slumber... adakah aku di suruh nya belagu... udah tah bakas banjir biar tia makin limpar g aing di Brunei ani oleh suara ku...

One-D

Tiada ulasan: