Sabtu, 21 Februari 2009

aku mau tidur!!!

Salam semua... sebelum saya meletakkan punggung di atas kerusi di dpn laptop ani, aku limpang2 udah, kononnya kan dpt mimpi indah... sekali nah!!! sampai sudahnya ku nda mau tdur... hancusss!!! tensen jua saya tu... krg kan on-air di subuh hari, selalu tah cemani ni... sasak jua tuee... di pajal2 dah tutup mata... nda jua mau memurancah!!! i bengang u knw... keh3... buka katup jua masih mata atu, mcm pintu di RTB Sg Akar... asal ada org kuai lintas, buka katup cia... cissss!!!

So drpd ku nda tebangun krg kan kaja, ada baiknya aku membiarkan mata ani tebuka sebelum kana bagi warning letter den kana suruh cuti sebulan tanpa gaji psl nda dtg kaja... muahaha, rindu jua kamu tu krg kan dgr suara ku tu... keh3 dan masa tu puas banar ku tdur tu di rumah... aku ani ada masalah berabis kan bangun awal pagi... sungguh tah 18 buting alarm clock dlm bilik ani, nda ku sadar nyamu!!! teruk kan??? mengkali mesti ampai bom atau periuk api x dlm bilik ani... huhu, aku paling masalah nie kaja subuh ani, setiap kali ku kaja subuh cnfirm nda tdur... blh ku kira dgn jari nyinta dr Jan 2008 lah ah sampai ani cuma 2 kali sj ku tdur kalau kaja kul 6pg ani... den 2 kali atu la aku bemasalah... sekali atu aku bangun pukul 545pg!!! atu ya... zoom and kalau blh terabang ku pakai jet ski... eh slh, i mean pakai jet ke RTB... bangga ku mengulang membagitau, masa tu aku nda mandi dan tdk memberus gigi ke udara, nasib jua nda keluar bau nya ah... well!!! i bertuah kerana di ciptakan kewangian semulajadi... lalalala [nda pecaya sudah, i tak paksa pun]

Sekali lg balum batah ani, diz month nda silapku... mata ani nda mau tdur walau tah di pajal2, tp udah nya pukul 4pg... nah!!! sendirinya ku mcm kana rasuk secara otomatik mengampaikan diriku atas katil ah... endingnya~~~ ZzZzZzZzZzZzZz... sekali sadar pukul 530pg!!! Uwaaaaaaa... mampus ku mampus!!! sekali kan mandi, aing lg tutup... bemara!!! nda selamat idupku!!! 'Ya Allah Ya Tuhanku, apakah dosa hambamu ini sehingga ku di hukum sedemikian' hehehe. So dgn bangga dan tanpa ada rasa bersalah sedikit pun, aku pun meng on-airkan diri ku sekali lg tanpa mandi tp berus gigi... Ngeeeee, sampai RTB 5.58pg... cali kan??? dua minit lg kan on-air... nda tah lg nda carah ku belusir... The Flash pun menangis ku tinggalkan!!! dpt pingat amas ku selajur... tq3 =p

Kesimpulan cerita ani, aku nda mau pisang bebuah be-kali2... so aku pun mengambil keputusan yang jitu gitew~~~ utk tdk tdur dan terus berjaga sehingga lah aku on-air krg... so kwn2 yg ku syg... jgn lupa krg dgn kan ku on-air, mun nada suara ku artinya be kuruh2 tah ku di studio tue... hehehe... no lah~~~ kan aku janji kan hiburkan kamu dgn penuh ikhlas dan redha... hehehe

Terima kasih kerana sudi membaca omong kosong ku ani... dr ndada kan di buat, baik tah ku mematuk2 kan jari ku arah keypad laptop ani kan??? esok lg afta 10am mayB ada training... isk isk isk... seksa jiwa raga ku cemani ani... den malam krg me, zaty & zura di jemput ke Li Gong Empire ada jemputan dr BIBD sempena BIBD Media Reception Night 2009... wow!!! terima kasih atas pelawaan itu, tersangatlah di hargai... den tema nya GOLD, WHITE or BLACK. Ia tah paksa minjam amas nini krg ne, kan ku lilit seluruh tubuh ani, biar silau mata org oleh ku, biar be-hingsut ku dr mentuka ke Li Gong psl kebaratan amas be karat2 hahaha... nada lah esenku ja... btw aku terasa mcm cerita ku ani meleret dah... so ada baiknya saya berhenti di sini, sebelum ada lg cerita2 lain keluar... ok semua terima kasih sekali lg kerana membaca surat cinta ku ani... tata - agatah kamu tdur, jgn tah ku di layan =))

Tiada ulasan: