Ahad, 15 Februari 2009

M3, LiNa & DoT DoT DoT

AL!FF / MunYiT / LiNa

Kami lagi... hehehe... heyyy guyzzz u knw wat??? yang dat gurl atu my bestfren tu dulu, masa nieee pun jua tp ia kawin dah and ia nda manggil aku masa ia kawin... apa hukuman harus ku jatuhkan kepadanya??? hehehe... ekceli kami dulu 4 org bestfren tue... (becerita jua dah tu saya ah... hihihi) aku, fauzie, khairil n lina, ia ganya sigau sorang2 hahaha... btw kan, kamu tau apa??? dulu aku sama ia suka duduk hampir2 meja tue... bkn apa tp sj kan begosip, iatah pernah sekali atu masa form 5 tahun 1997... hahaha... burink bah masa tu belajar sekali kami ani kan begosip, den takut kan bisik2 krg kedapatan so mengumpat tah kami main tulis arah keratas... yg calinya kan org yang kami umpat ani cigu yang mengajar di dapan ah!!! nah sekali nya kedapatan uleh cigu ah... kompom jua ada bukti tue apa yg kami ucap ia... dush2 membari hawar eh... mcm2 kami ucapkan yang luan2... asteeee~~~ nasib nda tulah kami ah, bejaya jua dlm hidup insya Allah masa neee... hehehe... naleh ku kan cerita pjg2 eh... tp iatah tu jgn di ikut gaya kami atu mengumpat pakai tulis arah keratas... tarang2 ada bukti ampai2 tu, sia2 ja kana marahi kang and secara dasarnya jgn di amalkan mengumpat & begosip atu... bedusa!!! hahaha - btw siapa ckp aku takut arah maskot atu ah??? sorry laa man, nda ku takut ganya aku malu hehehe, ekcelinya awu aku ijap ngan benda mcm maskot atu... hahaha, nda tau kenapa buiii, bkn takut la tp mun ia hampir mcm tiba2 kacut parutku... keh3 tp aku iski kan migang2 ia, mcm cumil bah... pas neee nda ku ijap g tu, aku kan try buat si maskot atu yg takut kan kediaku... hehehe =p Shhhhh jgn gtau org ah... muahaha

Tiada ulasan: