Khamis, 5 Februari 2009

FEB bulan paling sibuk sedunia

SALAM... Huhu... Lama kan aku nda share apa yang ku buat seharian... telampau banyak bah, iatah membarinya macam aku pun nda tau apa kan ku share... so aku share sj story2 yg ku dpt dari email... Ok jua kan tu??? asal be-update bh, lebih cepat, senang dan jiwang!!! Apakan??? hahaha... Ekceli stat ujung Jan 2009 hari tu kehidupan ku keterlaluan bizinya bagi ku... bagi orang lain maybe nda, tp bg ku... aku mcm nda tekabir udah... aku ani lg ada masalah suka buat kaja last minute... tp mau kan PERCECT!!! Yezzzzzz... I'm PERFECTIONIST!!! walau pun nda sempurna asal ku puas...
Anyway hari tu seminggu selasai udah ku rehearsel SEPARUH AKHIR SIMFONI TANAHAIR KATEGORI POP TRADISI, diz iz my 1st tym mengacarakan rancangan macam atu... mean yg bukan luan2 ceria p mcm formal sikit... kabak2 jua... masa rehearsel everything bejalan lancar... tp bila stat rekoding... tesangkut cia ku... Huh!!! paksa dr awal, ia jua sibuk kaja di radio, ia jua sibuk di tv, sibuk jua training seminggu ani, psl our new system... paning yo~~~ masa ani kalau kamu tanya, berapa bnyk dh ku pndai system baru kami atu... jawapannya ZERO!!! hahahaha tp nda apa, lama2 pandai ku tueee... den sibuk2 training ani, sibuk jua menyampati mengajar my protege utk 60 sec DJ... paning ku nyamu kan men-training dorang ani... p senyum sj... I tak suka la u keje stress2 nieee... hehehehe... tp nda paa, kalau dorang kalah nda pa, asal aku sj puas dengan pesembahan dorang nnti... nda g batah ni 14 Feb 2009 di ICC, Berakas... datang ah~~~ nasib jua bkn aku emcee nya, mun nda betambah lg keraja ku... keh3=p - so gudluck utk pengacara baru itewwww, Ngeeee
Besides dat... sebelum ANUGERAH RTB 15 Feb ani, aku ada shooting lg utk SIMFONI TANAHAIR PREVIEW... lalah buiiii... skrip lg balum ada... kabak2 lagi menunggu tarikh keramat 15 Feb ani... tenks to semua yg sudi mengundi, undian biskita teramatlah di hargai... so kalau di takdirkan saya kalah malam atu, jgn kecewa ah pada yang mengundi... coz if kamu kecewa, aku lagi kecewa tp nda semestinya kalah atu nda terbaik kan??? keh3... wish me luck... i tink i can accept apapun keputusan malam atu... if kamu tanya aku sapa aku target manang, sgt sukar utk ku ramalkan tp peluang atu semua ada... ok! kalau blh dtg la ah 15hb atu di ICC, Berakas jam 8mlm and 14hb jgn lupa jam 8mlm jua... kita jumpa di sana... btw ramai yang tanya aku kan, psl AKSI VIDEO... kami stat rekoding 20 Feb 2009 di Studio RTB, Sg Akar jam 2ptg... so biskita blh dtg den di tayang kan di TV hari Sabtu... pengacara nya??? Uhuk2... aku laaa... hahaha wit TAUFIK ILLYAS and rakamannya sampai MEI 2009!!! Uwaaa bilaa tah ku kan cuti neee... p nda apa rezki udah masuk so rembat ja laaa... so to my family yang ramai atu, sorry ah if aku nda ada masa utk kamu... merasai ku hidup mcm OPRAH udah nah!!! hahahahaha... Yessss ur ryt~~~ DJ ALEEP andang oba!!! hehehe otey... Assalammualaikum, kan tdur ku... esok g bangun awal ada training... Daaaa - and chup chup~~~ don't forget to vote for me TYPE DJL (space) ALIFF and send it to 888 5555 (DST) & 22333 (bmobile) before 7 Feb 2009, ingat tu ah, 1 undi utk 1 nombor sahaja... Tenks so much... I Lap U sampai KARING~~~ Ngehehehe

This season is being crazy busy like crazy ME!!! hehehe

Tiada ulasan: