Sabtu, 21 Februari 2009

buang burink

Kalau nama kamu BATMAN BIN SUPARMAN, adakah kamu malu atau bangga??? hahaha...

Ani bah!!! mun nda pakai safety-belt den brek mengajut... kompom tejungkang!!!

Muahahaha... cali cali cali~~~

Astaga... dnt get me wrong eh... bkn kan capi2, tp sadang2 jua nama jalan ani... mcm nada nama lain... dush dush

Kompom baku org yg tinggal dlm ani... atau ani bkn rumah tp esbok???

Adakah makhluk itu pengsan??? mati??? koma??? atau tdur???

Hahaha... sadang2 jua kalau kan cetak rompak ani, jgn deh luan2. [PUMA jadi TUNA] hehehe

Keyakinan itu harus di puji... U go girl!!! eh silap lg... mean U go boy... hahaha...

6 ulasan:

al' azryn berkata...

hahaaa ada lagii abg leep ehh, nama jalan di sibu yang nda logik! macam nada nama lain saja....

JALAN MALING

ish ish ish.. gerenti ramai maling tinggal di kawasan sana....

Tanpa Nama berkata...

Aliff suka kartun Shin Chan atau doraemon tak?

AL!FF FA!ZAL berkata...

B... awu eh jan luan di aga arah jalan maling atu... kang kana rompak... superhero (abg aleep) lg nada... cian jua tueee... hehehe;p

AL!FF FA!ZAL berkata...

Barnabas Aling - hyeee tenks for droppin by here... Sinchan?? kureng sikit... doraemon dulu minat, now boleh la... y???

Tanpa Nama berkata...

Tak ada apalah. saja je nak tanya, Ha, memang betul anggapan saya bahawa encik Aliff ni muda lagi. Dengar saja suara dia dekat Pelangi FM tu, dah tau dah, hehehehe! Deria orang cacat pengelihatan macam saya ni kuat jugaklah agaknya kan encik? Wah di Miri, siaran Pelangi FM begitu jelas sekali. Best o siaran dia.

Tanpa Nama berkata...

Ya tapi saya boleh menggunakan komputer seperti orang biasa dengan bantuan satu software screen reader yang dipanggil JAWS (Job Access With Speach) Kalau nak tau lebih lanjut, Aliff bolehlah melayari URL yang akan saya berikan berikutnya nanti. Oh ya, saya mempunyai masaalah pengelihatan sejak saya kecil lagi ia-itu sejak saya dilahirkan. Saya baru habis tingkatan enam dan sebelum ni belajar di Kuching. Sekarang saya di Miri dan tengah tunggu keputusan STPM (Sijil Persekolahan Tinggi Malaysia yang akan keluar Mac ini. Kalau saya bosan, saya memang mendengar Pelangi FM pun,sebab di tempat saya iaitu di Miri, memang siaran dia tak ada masalah. jelas sejelas-jelasnya. hehehehehe! OK, ini dia laman web untuk software atau perisian membaca screen yang biasanya orang-orang cacat pengelihatan guna di Malaysia: http://www.freedomscientific.com/