Ahad, 22 Februari 2009

utk chenta ku [E]

Saat ini
Ku cerita
Bisik hati segala rahsia
Aku rindu
Aku perlu
Hati kamu terukir namaku

Aku tahu

Aku rindu
Aku perlu mengenali kamu
Biar masa bercerita
Kau takkan hilang aku sayang

Ku sadari saat manis akan pergi

Biar aku ngerti
Kerna aku mahu kamu
Ku ulangi kau yakini hati ini

Kerna aku cinta kamu
Hari hari aku
Kan menjadi hari kamu
Kerna syarat hidup
Di sayangi

Biar nyata
Aku setia
Janji cinta tentunya berbeda
Maafkan lah salah kita
Biar benci
Ku tetap di sisi

Ku sadari saat manis akan pergi

Biar aku ngerti
Kerna aku mahu kamu
Ku ulangi kau yakini hati ini

Kerna aku cinta kamu
Hari hari aku
Kan menjadi hari kamu
Kerna syarat hidup

Ku sadari saat manis akan pergi

Biar aku ngerti
Kerna aku mahu kamu
Ku ulangi kau yakini hati ini

Kerna aku cinta kamu
Hari hari aku
Kan menjadi hari kamu
Kerna syarat hidup
Di sayangi
Aku perlu
Aku rindu

[To someone out there whom really loved me altough i didnt really knew how much it was - sorry babe... sorry for everythin, we were ALWAYS together but ryt now we better just friend, i choose to make my limitations to myself too. Again... im so sorry, for sure u can find someone better than me, we are still bestfriend ait??? i miss u every second babe but i cant be with u for some reason and its hard for me to let u go but i hv to... wish u can find ur true Mr Right babe... ada jodoh sure pasti kita bersama coz i need u... ngehehe... sesungguhnya aku dpt rasakan yg aku mmg ROMANTIK... gagaga]

Tiada ulasan: