Khamis, 12 Februari 2009

...

Salam semua... btw lately ani aku selalu aher tdur... tp awal bangun... nda pulang awal sangat lah tp bgku boleh la tahan... hehehe... kemarin 10 Feb 2009 jadual ku tersangat lah bizi... pagi2 atu aku nda ingat apa yg ku buat... tp stat 1230pm aku dah ampai2 di RTB men touch-up muka & buat hair-do, den 2pm zoom dah ke RTB Sg Akar ada rakaman PREVIEW SIMFONI TANAHAIR, lapas dari sana kami pindah ke Taman Jubli, afta dat ke Tamu Kianggeh... ramai orang babe... malu saya sebenarnya tp buat bodo jeee... anggap la nda be org sana ah, mun kan luan di pikirkan kompom nda menjadi kerajaku... panas g tu... huh!!! bepaluh saya... hehehe... lapas dari sana zoom lagi ke Astaka... sana lg panas!!! naleh nyamu jadi presenter ani... yg di liat di tibi beberapa minit saja, tp rakamannya sepanjang hari hahaha... tp nda paa yg penting enjoy~~~

Atu story kemarin... td punya story mean 11 Feb 2009 - around 930am aku dah pacak2 di Klinik... bkn apa beberapa hari ani migrain datang... sakit kepala ja manjang!!! kan ku ckp stress, nda jua ah... tp mengkali sal nda cukup tdur kali... bejaham jua ampai2 di klinik atu sorang2, ganjil asanya ehhh, selalu ada danganku p masing2 udah sibuk... wat to do =)) Ngeeee... 2pm aku ada appointment dentist lagi, kan tambal gigi...ckp sal klinik gigi ani kan, aku prefer swasta punya dental clinic dr govt, walaupun mahal tp nda berabut kerajanya... td bersihkan gigi n tambal... sakit bah!!! sakit banar... antah ah, kuar jua aing mata... labih sejam jua ku sana... dan seluruh masa atu jua la gigi ku dorang rusah... hahaha... afta abis di sana, tarus zoom ke RTB kan masukkan lagu and buat recording... ani pun ku stress jua neee, dah tah masa nda banyak den computer RCS lagi lagging, kan masukkan lagu atu, mcm batah kan!!! cisss sungguh menci aku dgn ke lagging-ngan itew... keh3...

Afta abis recording around 730pm... ada perjumpaan dgn 60sec dj, my protege and zaty punya protege... huhu, tenks jua to Ryan, Diddy, Addy, Q and Izzat sudi dtg menulung mengajar our protege... harapkan aku sorang pun, mcm nda tekabir saya kan mengajar taun ani... blurr... and taun ani cabaran nya kuat, nda payah tah gtau kenapa... tp stress!!! seriously... nda ku dpt bagikan masa ku ngan kaja mcm2... kdg2 aku lupa apa kan ku buat hari ani, esok dan dot dot dot... nasib baik ramai yang sudi jadi personal assistant ku tanpa di bayar... hahahaha... dorang yg slalu ingatkan aku, ada diary pun mcm nda guna2 jua kadangnya... hehehe... so utk kamu2 yg slalu ingatkan apa yg ku buat... tima kasih ah... keh3... and nda ku tau kul berapa abisnya td kami di RTB ah... afta dat minum jap di Tamu Selera... btw hari ani aku makan banyak, banyak berabis so atu artinya aku memang stress hahaha... tp membawai rasa sj, now kan tdur dah... nda ku tau apa kan ku story dah... blank banar saya neee... n pada yg nda suka tulisan ani, sorry banget yaaa... aku selesa dgn bahasa cemani... so kalau kamu enggak suka, ampun yaaaa... NEXT PAGE PLZZZZ =p - btw jangan lupa 12 til 15 Feb ada KARNIVAL ANUGERAH RTB di ICC, and 14hb ada best914 and 60sec DJ, pukul 8mlm k... esoknya... masa utk dup dap dup dap... ANUGERAH RTB~~~ kitani terima segala keputusan ok...

'To all tenks so much for all ur support and good words... I wud like to say jua 'THANK YOU' to all voters...'

Tiada ulasan: