Isnin, 23 Februari 2009

T3NS!ON

Salam semua... aku kan story apa ah??? ok!!! yesss ramai yg komplen my show td hancur... awu 'angguk2 kepala' setuju ku apa kamu ckp coz aku pun rasa mcm atu... tp apa boleh buat, atu semua kerana new system yang di beri nama WinMedia ah... sakit kepala utak mikirkan... becampur baur n very complicated brg atu... aku lagi yg opening antadi makai brg atu, dlm erti kata lain aku yg merasmikan so hancur la jadinya... tp nda pa bg ku masa beberapa minggu ani ah, aku akan pro seperti biasa 'karap2 mata' hihihi

Tenks jua to Zack / Addy / Ryan / Q / Diddy / Iril antadi yang banyak menolong aku di studio sampai sanggup menahan lapar coz nda ku menyuruh keluar dr studio... hehehe, aku andang lembap sikit kan pick up belajar brg baru ani, mesti one by one, slow n steady jaaa... banar2 sama rasanya mcm ku mula2 masuk kaja di Pelangi 8 taun lapas... serba serbi nda tau!!! mcm dulu pun masa ku mula2 masuk, baru observe n alum lg on-air aku sudah mengalah, kan resign tp bila pikir2 balik atu perkara bodoh yg ku buat klw ku tarik diri... coz dlm beratus org, diri tepilih utk jadi DJ so mcm sia2 kan klw tarik diri cematu sj sebelum mencuba???

Apa lagi... kuatkan semangat simpan dlm hati, aku boleh buat nieee... mustahil nda!!! so ia tah aku masa ani... hehehe... esok 10am pun aku on-air lg, aku kan cuba pastikan hari esok lebih baik dari hari ani... stress memang stress, tension memang tension tp msti kuat semangat... FOKUS!!! so sekali lg, minta maaf ku klw show ku hancur esok ah... maaf berabis... k chow... atu sj kan ku story... asal lo tau gue lagi usaha nih =p

Tiada ulasan: